ماموریت ویژه متولیان کشتی برای برگزاری مسابقات لیگ

قرار است به زودی مسابقات لیگ کشتی برگزار شود و بدون شک مهم‌ترین ماموریت فدراسیون و سازمان لیگ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بالاخره پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، قرار است لیگ کشتی از نیمه اول مهرماه آغاز شود. فدراسیون کشتی و سازمان لیگ به عنوان متولیان کشتی برای برگزاری مسابقات لیگ و گرفتن مجوز خیلی تلاش کردند تا اینکه بالاخره ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی را البته با  رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صادر کرد.

مسابقات لیگ قرار است به صورت متمرکز و بدون تماشاگر برگزار شود؛ همچنین از تمامی کشتی‌گیران باید تست کرونا گرفته شود و در قرنطینه کامل باشند.‌بدون شک در شرایط فعلی چگونگی برگزاری رقابت‌های لیگ یکی از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر کشتی ایران است. همانطور که فدراسیون و سازمان لیگ اصرار به برگزاری مسابقات لیگ داشتند؛ حالا باید شرایط برگزاری این مسابقات هم به صورت جدی فراهم کنند و می‌توان گفت یکی از ماموریت‌های جدی و مهم این روزهای فدراسیون کشتی همین است.

باید دید در روزهای آینده فدراسیون و سازمان لیگ که به برگزاری رقابت‌های کشتی اصرار داشتند می‌توانند مسابقات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند یا خیر. لیگ کشتی فرنگی از ۸ مهرماه و کشتی آزاد از ۱۰ مهرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد:مسابقات زیر 23 سال جهان لغو شد
مسابقات قهرمان کشتی زیر ۲۳ سال جهان لغو شد
کشتی گیران قهرمان میتوانند دانشجو شوند