بررسی پروژه شکست‌خورده استراماچونی؛ چه کسی با هوادار صادق نبود؟

پروژه بازگشت استراماچونی به استقلال چند روزی است که بسته شده اما بد نیست نگاهی بیاندازیم به آنچه در دو هفته اخیر رخ داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بازگشت استراماچونی به استقلال پروژه ای بود که در نهایت با عدم موفقیت به پایان رسید! ماجرا از این قرار بود که پیش از برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی خبری در رسانه‌ها منتشر شد که احمد سعادتمند با حضور در کشور ایتالیا و شهر میلان در حال مذاکره با استراماچونی برای بازگشت به این تیم و گرفتن تخفیف است! همین اتفاق باعث شد تا مجیدی اعلام کند در پایان دیدار با پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. همین اتفاق نیز افتاد و مجیدی بعد از پیروزی مقابل رقیب دیرینه استعفا کرد اما با وساطت پیشکسوت ها به تمرینات بازگشت و اعلام کرد در صورت پیروزی یا شکست مقابل تراکتور دیگر در استقلال نخواهد ماند.

استراماچونی: اول طلب؛ بعدا قرارداد جدید

همین حواشی ها باعث شد تا استقلال نتواند نمایش دیدار قبلی را در فینال به رخ حریف بکشد و با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه مستقیم آسیایی را نیز از دست داد. باشگاه استقلال رسما اعلام کرد تنها گزینه آنها استراماچونی است و در تلاش هستند تا قانون مصوب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را مبنی بر ممنوعیت حضور مربی خارجی لغو کنند.این کش و قوس بیش از دو هفته زمان برد که بعد مشخص شد درخواست استراماچونی برای عقد قرارداد جدید، پرداخت طلب 1 میلیون و 600 هزار یورویی است که سال دومش را اصلا در استقلال نبوده است! در واقع اگر باشگاه استقلال می خواست با استرا قرارداد جدیدی برای لیگ بیستم به امضا برساند باید اول این طلب سنگین را پرداخت می کرد و بعد قرارداد جدیدی را امضا می کرد!

این تحریفی بود که پیشتر در رسانه ها عنوان شده بود که در صورت بازگشت استراماچونی، او حاضر است این طلب سنگین را ببخشد و قرارداد جدیدی را امضا کند! در صورتی که اصلا چنین موضوعی صحت نداشت. البته که باشگاه استقلال نیز در خصوص لغو ممنوعیت قانون حضور مربی خارجی در لیگ برتر ایران با هوادارانش صادق نبود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
استقلال: بخشی از پول شیخ دیاباته پرداخت شده
استقلال در چه صورت راهی مرحله حذفی خواهد شد؟
سرمربی الشرطه: مقابل استقلال تا آخرین لحظه می جنگیم
شرایط صعود و حذف استقلال از گروه A لیگ قهرمانان آسیا
چنگیز: این استقلال الشرطه را شکست می‌دهد