پیش بازی هفته چهارم لوشامپیونه/ لیگ یک فرانسه تحت تاثیر استارت بد پاری سن ژرمن

هفته چهارم رقابتهای فوتبال باشگاههای فرانسه لوشامپیونه امشب با برگزاری دیدار تیمهای لیون و نیم آغاز میشود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیدارهای این هفته لوشامپیونه طی ۳ روز برگزار خواهد شد و همه چیز تحت تاثیر شروع بد پاری سن ژرمن و کارتهای قرمز فراوان در ۳ هفته ابتدایی قرار دارد.

بازیهای مهم هفته چهارم لوشامپیونه

لیون تیم هفتم فصل قبل لوشامپیونه که تا نیمه نهایی چمپیونز لیگ هم صعود کرد در اولین دیدار هفته پذیرای نیم خواهد بود که فصل قبل در رده هجدهم و یک پله تا سقوط قرار گرفت.فصل گذشته لوشامپیونه بخاطر کرونا ویروس در هفته بیست و هشتم متوقف شد و دو تیم فقط یکبار در زمین “نیم” برابر هم قرار گرفتند که لیون در دیداری که دو تن از بازیکنان نیم تا دقیقه ۴۰ اخراج شدند با نتیجه ۴بر ۰ به پیروزی رسید.لیون در حال حاضر با ۴ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد و نیم با ۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جای گرفته است.

لانس در روز شنبه پذیرای بوردو میباشد‌.آنها با ۲ برد و ۱ باخت و ۶ امتیاز در رتبه ششم هستند و بوردو بدون باخت با ۱ برد و ۲ تساوی در رتبه دهم جای گرفته است.بوردو ۳ بازی این فصل را با کلین شیت پشت سرگذاشته و هنوز گلی دریافت نکرده است.لانس هم بعد از باخت هفته اول اکنون دو هفته متوالی روی نوار برد قرار دارد.

مصاف تیمهای دوم و سوم لوشامپیونه حساسترین دیدار هفته چهارم خواهد بود.رنس و موناکو فصل گذشته یکبار در زمین موناکو برابر هم قرار گرفتند که آن دیدار را موناکو با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.هر دو تیم بعد از تساوی هفته اول در دو هفته بعدی به دو برد متوالی رسیدند و حالا این دیدار را میتوان جدالی ۶ امتیازی نام گذاشت.

نیس میزبان پاریسن ژرمن است.آنها با ۲ برد و ۱ باخت و ۶ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند و قهرمان فصل قبل در بدترین شرایط یک دهه اخیر خود لا برد هفته گذشته و پس از دو باخت متوالی در رده پانزدهم جای گرفته است.فصل گذشته پاریسیها در خانه نیس در حالیکه دو بازیکن حریف از بازی اخراج شدند با نتیجه ۴بر ۱ به پیروزی رسید.

نانت با ۱ برد ۱ مساوی و ۱ باخت در رده دوازدهم جدول جای گرفته است و این هفته در مقابل سنت آتین صدرنشین قدرتمند لوشامپیونه قرار میگیرد.سنت آتین با ۳ برد متوالی دو بر صفر با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و فصل گذشته در هفته سیزدهم نانت را در خانه اش ۳ بر ۲ شکست داد اما در بازی برگشت نانت با پیروزی ۲ بر ۰ جواب بازی رفت را در خانه حریف داد.

مارسی بعد از دو برد متوالی هفته قبل مقابل سنت آتین صدرنشین شکست خورد و حالا در آخرین بازی هفته به مصاف لیل تیم بدون شکست و چهارم جدول رده بندی لوشامپیونه خواهد رفت.لیل در ۳ هفته قبل شکستی نداشته و با دو برد متوالی ۱ بر ۰ به مصاف مارسی میرود.فصل قبا هر دو دیدار رفت و برگشت را مارسی با نتیجه مشابه ۲ بر ۱ از لیل برد.

برنامه هفته چهارم لوشامپیونه

? جمعه ۲۸ شهریور
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: گروپاما
لیون مقابل نیم

? شنبه ۲۹ شهریور
? ساعت ۱۹:۳۰
? ورزشگاه: دله‌لیس
لانس مقابل بوردو
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: روآژون پارک
رن مقابل موناکو

? یکشنبه ۳۰ شهریور
? ساعت ۱۵:۳۰
? ورزشگاه: آلیانز ریورا
نیس مقابل پاریسن ژرمن
? ساعت ۱۷:۳۰
? ورزشگاه: لامینائو
استراسبورگ مقابل دیژون
? ورزشگاه: سیمفورین
متز مقابل رنس
? ورزشگاه: لاموسون
مونت پلیه مقابل آنژه
? ورزشگاه: لی بله
برست مقابل لوریان
? ساعت ۱۹:۳۰
? ورزشگاه: لابه‌آئویر
نانت مقابل سنت آتین
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: ولودروم
مارسی مقابل لیل

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پاری سن ژرمن – متز+ فیلم
نیمار محروم شد