لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران

پس از اینکه برخی  کشور های اروپایی با حضور محدود تماشاگران در ورزشگاه ها موافقت کردن باید شاهد تصمیمات جدید در فوتبال کشورمان باشیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حضور تماشاگران در استادیوم ها از دوران  شیوع کرونا در جهان ممنوع شد و این موضوع به جذابیت بازی های فوتبال لطمه زد اما به تازگی برخی کشور های اروپایی مثل فرانسه و ایتالیا از حضو رتماشاگران استقبال کرده اند و احتمال می رود در ایتالیا به زودی تماشاگران  روی سکو های ورزشگاه ها حاضر شوند .

لیگ برتر فوتبال با تماشاگران محدود

رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود تماشاگر در ورزشگاه از جمله شروط این اتفاق است که می تواند در کشورمان هم رخ دهد.به احتمال فراوان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای  شروع لیگ برتر تمهیداتی در نظر خواهد گرفت و البته این موضوع در گرو موافقت ستاد مقابله با کرونا است .

حضور تماشاگران در فوتبال از اهمیت بالایی برخوردار است و در ماه های اخیر نشان داد بازی بدون تماشاگر از کیفیت پایین تری برخوردار است و از لحاظ مالی هم تیم ها را متضرر می کند.

گفته می شود فشار باشگاه ها و برخی مسئولان فوتبال برای حضور تماشاگران شاید ستاد را مجاب کند که از حضور کم تعداد تماشاگران استقبال کند.

بیشتر بخوانید:
تیم‌های نفتی لیگ برتر فوتبال واگذار می‌شوند
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
گزارش سایت AFC درباره لیگ برتر فوتبال ایران
طارمی در آستانه پیوستن به قهرمان لیگ برتر فوتبال پرتغال

انتهای پیام/