پیش بازی هفته دوم لیگ جزیره/ اوج حساسیت در جدال چلسی – لیورپول

بازیهای این هفته لیگ برتر انگلیس طی ۳ روز به انجام خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته دوم رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان عصر امروز با برگزاری بازی اورتونوست برومویچ آغاز میشود و دوشنبه شب با جدال وولور همپتون و منچسترسیتی به پایلن خواهد رسید.

بازیهای مهم هفته دوم لیگ جزیره

منچستریونایتد که هفته نخست غایب لیگ جزیره بود این هفته در خانه پذیرای کریستال پالاس خواهد بود.رونمایی از شیاطین سرخ در اولدترافورد جذابیت خاصی به فوتبال انگلستان خواهد داد.فصل گذشته منچستریونایتد در خانه برابر کریستال پالاس در حالیکه با تساوی ۱ بر ۱ بازیش در حال پایان یافتن بود، در دقیقه ۹۱ فن آنهولت هلندی با گلش کامبک بیادماندنی را برای پالاس رقم زد.البته منچستریونایتد در دیدار برگشت با پیروزی ۲ بر صفر انتقام آن شکست را گرفت.

آرسنال در هفته اول بهترین برد را در لیگ جزیره مقابل فولام با نتیجه ۳ بر ۰ بدست آورد.شاگردان آرتتا امشب در خانه پذیرای وستهام هستند که هفته اول را با شکست خانگی ۲ بر ۰ برابر نیوکاسل آغاز کردند.فصل قبل آرسنال در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر چکشها به پیروزی رسید و برای قرار گرفتن در جمع مدعیان از همین شروع فصل نیاز به این برد خانگی دارد.

اوج حساسیت

چلسی در مقابل لیورپول حساسترین بازی هفته دوم جزیره را برگزار خواهند کرد.فصل گذشته این بازی در ف فوتبال انگلستان ۳ بار تکرار شد.دو بازی رفت و برگشت در لیگ و یک بازی در FA CUP که لیورپول هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ را برد و چلسی با حذف لیورپول از جام حذفی انتقام آن دو دیدار را گرفت.
حالا چلسی که هفته قبل با برد در مقابل برایتون کار خود را آغاز کرد کاری سخت برابر لیورپولی دارد که در دیدار نخست به سختی از سد لیدزیونایتد گذشت.

منچسترسیتی در اولین گام خود در این فصل برابر تیمی قرار میگیرد که فصل گذشته در هفته هشتمدومین باخت فصل را به شاگردان گواردیولا تحمیل کرد. ولورهمپتون با دبل آداما ترائوره آن دیدار را برد و البته سیتیزن ها بازی برگشت را ۳ بر ۲ بردند تا انتقام آن شکست را بگیرند. منچسترسیتی برای شروعی خوب در مقابل شاگردان نونو اسپریتو سانتو کار راحتی ندارند.آنها هفته اول در خانه شفیلد یونایتد با برد ۲ بر ۰ نشان دادند تیمی بسیار آماده هستند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
پخش زنده بازی تیم های هلاس ورونا و آ اس رم امروز شنبه ۲۹ شهریور + ترکیب احتمالی
پخش زنده بازی تیم های اورتون و وست برومویچ امروز شنبه ۲۹ شهریور + ترکیب احتمالی
پخش زنده بازی تیم های لیدز و فولام امروز شنبه ۲۹ شهریور + ترکیب احتمالی
پخش زنده بازی تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس امروز شنبه ۲۹ شهریور + ترکیب احتمالی
پخش زنده بازی تیم های آرسنال و وستهام امروز شنبه ۲۹ شهریور + ترکیب احتمالی