ترفند یحیی گل‌محمدی چطور مقابل التعاون جواب داد؟

تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته موفق شد در یکی دیگر از دیدارهای حساس لیگ قهرمانان مقابل التعاون به برتری یک بر صفر برسد تا با هفت امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شاگردان یحیی گل محمدی که در دیدار قبل نیز توانسته بودند با حساب یک بر صفر و با گل شجاع خلیل زاده به برتری دست پیدا کنند در این مسابقه نیز با علم به شکست سنگین الدحیل مقابل شارجه انگیزه مضاعفی بدست آوردند تا تعاون را دبل کنند! به همین دلیل کاملا واضح بود که دوندگی سرخپوشان در این مسابقه بیش از دیدار قبلی بود.

ترفند یحیی چه بود؟

یحیی گل محمدی برای این مسابقه به کنعانی زادگان استراحت داد و سیدجلال حسینی را از ابتدا به زمین فرستاد تا نظم و ساختار دفاعی سرخپوشان بسیار بهتر از دیدار قبلی باشد. آرایش دفاعی پرسپولیس با حضور سیدجلال و شجاع خلیل زاده بسیار مفیدتر از قبل بود. کمال کامیابی نیا نیز به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد که در دیدار قبلی صدای اعتراض هواداران را در آورده بود. کمال با جنگدنی منحصر به فرد خود اصلا اجازه نفوذ و بازیسازی به حریف در خط هافبک و خط حمله نداد و با درگیری در میانه میدان، جنگ اصلی را پیروز شد. میلاد سرلک حالا ثابت کرده از بهترین خرید امسال یحیی گل محمدی است ؛ بازیکن بی حاشیه ای که کاملا در اختیار تیم است. همین دو تغییر کافی بود تا بشار رسن به عنوان بازیکن آزاد در خط هافبک بالاترین بازدهی ممکن را در چهار فصل اخیر از خود نشان دهد و از همین طریق بود که عیسی نیز فضای بیشتری در اختیار داشت و توانست با گرفتن یک ضربه پنالتی و گل کردن آن توسط بشار نقش بسزایی در پیروزی و کسب سه امتیاز سرخ ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
سرمربی رامین رضاییان مقابل پرسپولیس جبران می کند
AFC به دوپینگ پرسپولیس مشکوک شد/ دو بازیکن تست دادند
گزارش AFC از برد پرسپولیس؛ رقابت در گروه سوم شدیدتر شد
پیام تبریک رسول پناه برای صدرنشینی پرسپولیس در لیگ قهرمانان
پرسپولیس تیم برتر میدان بود!
لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس ایران یک التعاون عربستان صفر
آماده سازی استادیوم اجوکیشین سیتی برای بازی التعاون و پرسپولیس + عکس