بشار رسن: من در پرسپولیس راحت هستم و این تیم را دوست دارم

بازیکن پرسپولیس گفت: مربیان پرسپولیس به خوبی این التعاون را آنالیز و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده بودند. ما شناخت بهتری از التعاون داشتیم، بنابراین بهتر از مسابقه قبلی بازی کردیم.

بشار رسن بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت :می‌خواستم جوری پنالتی بزنم که گلر حریف تشخیص ندهد. به نظرم گلر پنالتی گیری آمد و به همین خاطر با کمی مکث و خلاف جهت زدم.فصل گذشته مهدی ترابی پنالتی‌زن اول بود و الان اگر کادر فنی تشخیص دهد من پنالی‌زن باشم حتماً این مأموریت را می‌پذیرم.بازی در این سطح و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قابل پیش‌بینی نیست. هر تیمی ممکن است هر نتیجه‌ای بگیرد و بهترین‌های قاره آسیا اینجا هستند. به نظرم پرسپولیس و هوادارانش لیاقت این جایگاه را دارند. خوشحالم که توانستیم طرفداران تیم را خوشحال کنیم.

مطمئن باشید بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون خواهد بود

ما دو بار التعاون را بردیم، اما باید این برد‌ها را فراموش کنیم. الدحیل در خانه بازی می‌کند و مسابقه قبلی خودش برابر الشارجه را باخته و این بار برای تلافی و جبران آن شکست بازی می‌کند. مطمئن باشید بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون خواهد بود البته ما هم می‌خواهیم به بازی‌های خوب خودمان در قطر ادامه دهیم.همیشه گفتم دلیل اصلی ماندن من در پرسپولیس هواداران هستند. من هرگز تشویق‌ها و محبت‌های طرفداران پرسپولیس را فراموش نخواهم کرد. متأسفانه ویروس کرونا باعث شده که مدت‌ها در استادیو‌های ورزشی آن‌ها را ندیدیم، اما همیشه به فکر آن‌ها بوده و هستیم. من در پرسپولیس راحت هستم و این تیم را دوست دارم. یکسری مسائل وجود داشت که باید حل می‌شد تا قراردادم را تمدید کنم و الان خوشحالم در خدمت این تیم هستم.

بیشتربخوانید:
بشار رسن: خوشحالم که گل ۳ امتیازی پرسپولیس را من زدم
تمرین ویژه بشار رسن در پرسپولیس برای بازی با التعاون
بشار رسن و مهدی قایدی مورد تشویق کنفدراسیون فوتبال آسیا