مصاف جزیده و شاگردان سابق در ورامین / کار سخت پیکان در ارومیه

هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 7 دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود . این رقابت ها با توجه به این که هفته های نخستش را سپری می کند بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

سایپا – راه یاب ملل مریوان

شاگردان مصطفی کارخانه که در 2 هفته قبلی توانسته اند 2 برد ارزشمند کسب کنند و صدرنشین مسابقات شوند در مصافی نسبتا آسان با راه یاب ملل مریوان روبه رو می شوند. مریوانی ها که دومین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می کنند در 2 بازی گذشته نتوانستند بردی داشته باشند و در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

سپاهان – لبنیات هراز آمل

زرد پوشان اصفهانی هم که تاکنون در 2 بازی ابتداییشان توانسته اند 2 برد کسب کنند در این هفته میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود ، این بازی قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود و نمی توان از حالا تیمی را برنده بازی دانست. شاگردان بهروز عطایی تاکنون یک برد و یک باخت کسب کرده اند و از شرایط خوبی بهره مندند.

فولاد سیرجان – شهرداری گنبد

دیگر تیمی که تاکنون توانسته 2 برد در 2 بازی کسب کند فولاد سیرجان است ، آن ها نسبت به فصل گذشته شرایط متفاوتی دارند و توانسته اند نمایش بهتری هم داشته باشند ، سیرجانی ها البته در این هفته کار آسانی در پیش ندارند و باید مقابل گنبدی قرار بگیرند که همواره از تیم های خوب لیگ بوده است . البته آن ها در این فصل شروع خوبی نداشتند و در 2 بازی گذشته شان 2 باخت را تجربه کرده اند.

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین بازی های امروز هم مصاف این 2 تیم خواهد بود ، شاگردان ترکاشوند کار سختی مقابل شهرداری ارومیه دارند و کسب برد در این دیدار برای آن ها ارزش زیادی خواهد داشت. پیکانی ها در 2 بازی گذشته آمار یک برد و یک باخت ثبت کرده اند این در حالی است که شهرداری ارومیه به 2 برد دست یافته است.

شهرداری ورامین – شهداب یزد

شهرداری ورامین قدرتمند در این هفته میزبان نماینده یزد خواهد بود ، 2 تیم در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده اند و هر 2 برای بالانشینی در جدول تلاش می کنند ، نکته جالب تر اما درباره این دیدار تقابل جزیده سرمربی شهداب یزد با تیم فصل گذشته اش یعنی شهرداری ورامین خواهد بود. نماینده ورامین در این فصل تنها یک بازی انجام داده است و برنده آن بوده و شهدابی ها هم در 2 بازی تنها موفق به کسب یک برد شده اند.

خاتم اردکان – شهروند اراک

دیگر دیدار امروز میان تیم های قعر نشین خاتم و شهروند انجام می شود ، نماینده اردکان در 2 بازی گذشته موفق به کسب بردی نشده است و نماینده اراک هم در تنها بازی که انجام داده است بازنده بوده است ، نتیجه این دذیدار با توجه به شرایط جدول برای 2 تیم مهم خواهد بود زیرا پیروزی در آن می تواند حکم جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

شهرداری قزوین – آذرباتری ارومیه

آخرین مصاف امروز هم میان 2 تیمی انجام می شود که در این فصل تنها یک بازی انجام داده اند و نتوانسته اند بردی کسب کنند ، این دیدار هم برای 2 تیم قعر نشین مهم خواهد بود و نتیجه آن می تواند در جایگاهشان تاثیر گذار باشد. گفتنی است همگی دیدار های امروز از ساعت 16 دنبال خواهد شد ، تیم هورسان رامسر هم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو خواهد بود.

انتهای پیام/