طاهریان: اقدامات مثبتی در بخش وزنه برداری زنان انجام گرفته است


نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای مدال آوری در وزنه برداری زنان برنامه ۸ ساله لازم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی وزنه‌برداری که ظهر امروز در محل سالن استاد فارسی آکادمی برگزار شد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و در خصوص عملکرد فدراسیون اظهار داشت :عملکرد فدراسیون بسیار کامل و جامع بود به خصوص در بخش بانوان که فعالیت بسیار گسترده‌ای در سال ۹۸ هم در بخش آموزش هم در بخش قهرمانی انجام شد.

شرایط وزنه برداری ایران تغییر خواهد کرد

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در فدراسیون، عنوان کرد: اقدام بسیار مثبت دیگری که انجام شده موضوع استعدادیابی بود. کارگاههای بزرگ استعدادیابی در چند مرحله انجام شده و با برنامه‌ریزی که برای بانوان در بخش وزنه برداری شده و من یقین دارم که شرایط برداری تغییر خواهد کرد. این فدراسیون در بخش همگانی و توسعه این رشته در استان‌های زیادی فعال بود. در بخش قهرمانی هم همین طور. امروز به مدال‌های خانم حسینی و اهدای آن برای امر خیرخواهانه اشاره شد، آرزو می کنم که شرایط بهتری برای وزنه برداری زنان ایجاد شود.

برنامه 8 ساله برای وزنه برداری نیاز است

وی در خصوص مدال آوری بانوان در رشته وزنه برداری  گفت: برای مدال آوری زود است. برنامه ۸ سال باید باشد تا ببینیم چه می‌شود. کمیته از همه فدراسیون‌ها حمایت می کند و هیچ منعی وجود ندارد به ویژه برای توجه به زنان تا عدالت جنسیتی برقرار باشد. الان زود است درباره مدال وزنه برداری زنان صحبت کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
طاهریان رئیس شورای راهبردی کمیته المپیک شد/ تقدیر از محمدیان
طاهریان: از وزیر ورزش تشکر می کنم