سکان میلان، دوباره در دست های پیولی

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد فشارهای موجود می تواند به تیمش در طول فصل کمک کند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، استفانو پیولی به قدری در نیم فصل دوم برای میلانی ها خوب کار کرد که بالاخره قراردادش تمدید شد و حالا او در فصل جدید هدایت میلان را بر عهده خواهد داشت. روسونری در اولین بازی فصل فردا شب به مصاف بولونیا می رود و استفانو پیولی ابراز امیدواری کرد روند فصول اخیر و باخت در اولین بازی این بار تغییر کند.

ما نشان می دهیم میلان جاه طلب است

استفانو پیولی در همین خصوص گفت: “مدعی فتح اسکودتو؟ نمی دانم، پاسخ دادن به این سوالات دشوار است. ما همیشه باید نشان دهیم که تیم جاه طلبی هستیم و همه تلاش خود را انجام می دهیم. پیش بینی ها معمولا ثابت شده که اشتباه است. در دو سال گذشته میلان در اولین مسابقه شکست خورده است و ما باید این روند را تغییر دهیم.

میلان باید به رشد خود ادامه دهد

پیروزی 1-5 مقابل بولونیا در ماه ژوئن؟ فردا بازی دیگری در پیش است و آن پنج گل دیگر اهمیتی ندارند. بازیکنان دیگری در دو تیم حضور دارند و در مقطع پایانی فصل گذشته ما در مدت زمان کوتاهی بازی می کردیم. بولونیا حداکثر انگیزه را خواهد داشت و شرایط ما نیز مشابه است.

وجود فشار می تواند یک امتیاز بوده و به این معنی باشد که شما به سطح خاصی رسیده اید. ما باید جاه طلب باشیم زیرا میلان هستیم و باید به رشد خود ادامه دهیم. ما یک تیم بسیار جوان هستیم و فضای کافی برای پیشرفت داریم.

خریدهای جدید؟ آنها با گروهی آشنا شدند که خیلی به هم نزدیک بودند. براهیم دیاز و ساندرو تونالی از استعداد و چشم انداز مناسبی برخوردار بوده و آماده هستند تا فورا به ما کمک کنند.”

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی آث میلان 5 – 1 ویچنزا
ابراهیموویچ با میلان دوباره قرارداد بست
مذاکره میلانی ها برای جذب وینگر رئال مادرید

انتهای پیام/