سورپرایز یحیی برای دیدار با الدحیل؛ کدام ستاره نیمکت‌نشین می‌شود؟

عصر امروز دیدار حساس و سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل الدحیل از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس بعد از دو پیروزی بزرگ مقابل التعاون عربستان حالا با هفت امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و الدحیل نیز با شکست سنگین مقابل الشارجه فعلا در انتظار کسب نتیجه مناسب در این مسابقه است. الشارجه نیز در دیگر دیدار حساس این گروه به مصاف تعاون عربستان خواهد رفت و در صورت پیروزی هر کدام از دو تیم شرایط جدول پیچیده تر از قبل می شود چون امتیازات هر چهار تیم بهم نزدیک است!

سورپرایز یحیی چیست؟

رامین رضاییان خرید جدید این تیم به طور قطع مقابل تیم سابق خود یعنی پرسپولیس انگیزه زیادی دارد اما سرخ ها نیز به خوبی نسبت به ضعف رامین رضاییان آگاه هستند. در این مسابقه یحیی باز هم از کنعانی زادگان استفاده خواهد کرد و سیدجلال حسینی به نیمکت برمی گردد. شاید در نگاه اول این تغییر به سود پرسپولیس نباشد اما از دید یحیی موضوع استراحت دادن به سیدجلالی است که میخواهد در دیدار پایانی گروهی از او بهره ببرد تا اگر کار پرسپولیس به هفته اخر کشید ترکیب دفاعی تیم با مشکل رو به رو نشود.

نیمکت نشینی احمد نوراللهی نیز در این مسابقه بازهم تکرار خواهد شد و کاپیتان سرخ ها برای دومین دیدار پیاپی باید مسابقه را از روی نیمکت آغاز کند تا شاید تلنگری باشد برای او که در چند مسابقه اخیر چندان شاداب نبود؛ حتی در دیدار قبلی که 5 دقیقه به میدان آمد و آنقدر در دقایق پایانی قدم زد تا صدای اعتراض یحیی بلند شد! در این مسابقه کمال کامیابی نیا طبق روال دیدار قبلی در کنار میلاد سرلک به میدان می رود تا کمربند خط دفاعی و جنگدگی آن بیش از پیش شود.

در این مسابقه عیسی آل کثیر یکی از انگشت های پایش شکسته ولی اصرار دارد که با زدن امپول به میدان برود. این اصرار او شاید به منزله ی تشدید شدن مصدومیتش باشد اما او می خواهد در این مسابقه حساس به تیمش کمک کند. مهدی عبدی همچنان از روی نیمکت باید نظاره گر یارانش باشد.