نامجومطلق: به مطهری گفتم تو تأثیرگذارترین بازیکن من هستی

سرمربی استقلال گفت:کریمی یک روز قبل از این بازی به تیم ما ملحق شد و بیش از 10 روز بود که تمرین فوتبالی نداشت. از طرفی کریمی یک مقدار دچار مصدومیت بود

مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:ما روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.

کریمی نشان داد که فوتبالیست توانمند و بزرگی است

وی افزود:کریمی یک روز قبل از این بازی به تیم ما ملحق شد و بیش از 10 روز بود که تمرین فوتبالی نداشت. از طرفی کریمی یک مقدار دچار مصدومیت بود و وقتی دیدیم که شرایط مناسب نیست از این بازیکن استفاده کردیم. خوشبختانه کریمی نشان داد که فوتبالیست توانمند و بزرگی است و با حضورش روند بازی تغییر کرد.

ارسلان از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد

سرمربی استقلال در پایان گفت:اعتقاد من این است که مدت زمان حضور یک بازیکن در زمین چندان مهم نیست و مسئله مهمتر تأثیرگذاری یک فوتبالیست است. ما برای استفاده از مطهری در نیمه دوم برنامه داشتیم تا از خستگی تیم حریف استفاده کنیم. از طرفی مطهری هم بازیکنی است که هر وقت به زمین آمده تأثیر مثبت خودش را نشان داده است و این ثابت می‌کند که ارسلان از لحاظ فنی چه کیفیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:
وابستگی تاکتیکی استقلال به یک ستاره/ تیم نامجو مطلق شبیه به پرسپولیس کالدرون
نامجو مطلق: امیدوارم استقلال با غلبه بر الاهلی صعود کند
نامجو مطلق: از همان نقطه که گفته بودم گل خوردیم

انتهای پیام/