نوازی: بازیکنان شهرخودرو زحمت زیادی کشیدند/ امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امیدوارم فردا علاوه بر ارائه یک بازی خوب،  با برد مسابقات را تمام کنیم و به ایران برگردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور اظهار داشت: امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و فردا بازی سختی مقابل پاختاکور داریم. این تیم معمولا در بازی های آسیایی حضور دارد و از تجربه خوبی در این مسابقات برخوردار است. ما بازی های این تیم را آنالیز کردیم و طبق برنامه پیش می رویم. وضعیت تیم خوب است البته چون فاصله بازی ها خیلی کم است اما در این یکی دو روز تمام تلاش خود را کرده ایم تا بازیکنان را آماده کنیم.امیدوارم فردا علاوه بر ارائه یک بازی خوب،  با برد مسابقات را تمام کنیم و به ایران برگردیم.

همه بازی های شهرخودرو تجربه بود

وی ادامه داد: در 3 بازی گذشته بازیکنان ما خیلی تلاش کردند، با این داشته ها و بضاعتی که داشتیم آنها خیی زحمت کشیدند. من امیدوارم بازیکنان ما فردا با سلامتی بازی را تمام کنند و با یک نتیجه خوب مسابقات را ترک کنیم. همه بازی های شهرخودرو برای ما یک تجربه بود، آنها نشات گرفته از فوتبال اروپا بازی می کنند ولی من امیدوارم فردا یک بازی ایده آل را به نمایش بگذاریم. تیم ما در این بازی ها کامل نبود و مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس هزینه ای از نظر بازیکن نکردیم. ما 2 بازی را باختیم که اصلا حقمان باخت نبود. الهلال همیشه در فینال آسیا بوده و یکی از قطب های فوتبال آسیا است اما ما توانستیم که از این تیم یک امتیاز کسب کنیم. برای بازی فردا هم همین ایده را داریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
مالک شهرخودرو عجب گیری کرده/ حمیداوی نه راه پس دارد نه راه پیش!
نوازی: الهلال همان الهلال بود/شهرخودرو تمام تلاش خود را کرد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های شهرخودرو ایران و الهلال عربستان + فیلم
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا| شهرخودرو ایران صفر – الهلال عربستان صفر + فیلم