جزئیات مذاکره برانکو و پرسپولیس

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: نتوانستیم بار دیگر به برانکو پول بدهیم و حدود سه هفته ای است که هنوز موفق به پرداخت نشده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس جزئیات مذاکره برانکو ایوانکوویچ با واسطه پرسپولیس در عمان را تشریح کرد: کشور عمان هیچ ویزایی را تا پایان ماه اکتبر برای مسافران خارجی صادر نمی کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به یکی از امین ترین افراد باشگاه که مورد قبول آقای برانکو نیز هست کار را بسپاریم. حدود هشت سال است که رابطه باشگاه پرسپولیس با شخصی به اسم «سالم‌چی گل» بابت کمک های اقتصادی فراوانی که در تمام حوزه ها به کشور داشته است می گذرد. ایشان به خاطر حس وطن پرستی قبول کرد تا به پرسپولیس در این موضوع کمک کند. دوستی آقای برانکو با آقای سالم چی گل نیز قدیمی است و من نمی دانم واقعا چرا چنین صحبت هایی انجام شده است.

مدارک رسمی پرسپولیس

وی ادامه داد: از برانکو خواستیم فرصت بدهد تا تمام و کمال پول را پرداخت کنیم. آقای برانکو تمام مدارک رسمی باشگاه را دید و رای فیفا را به آقای سالم چی گل که برای نشست با برانکو نامه رسمی باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش عمان را نیز داشت نشان داد. آقای برانکو خواهان پرداخت بخشی از طلب خود و عدم مشکل حقوقی برای وی در فیفا شد تا به پرسپولیس فرصت دهد اما واقعا نوسانات فراوان ارزی مانع از انجام این کار شد. نتوانستیم بار دیگر به برانکو پول بدهیم و حدود سه هفته ای است که هنوز موفق به پرداخت نشده ایم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
واکنش پرسپولیس به باخت مقابل الدحیل
واسعی: وقتی استقلال را انتخاب کردم راهی برای پرسپولیس باز نیست
کرمانی‌مقدم: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت