اسماعیل حلالی : ۴ سال است رادوشوویچ دلار مفت می‌گیرد/عرب نمیدانست صندلی کجاست

پیشکسوت پرسپولیس گفت:در زمان مدیرعاملی عرب ۲ بازیکن امید با دلالی، قرارداد ۳ ساله بستند و به تمرین بزرگسالان رفتند! الان، چون آریا برزگر را دلال آورده و از امید‌های پرسپولیس نیست، ۲۷۰ میلیون با او قرارداد بستند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من ۴۸ سالم است، اما بخشش بن عطیه در نوع خودش و در تاریخ آسیا بی‌نظیر بود و تا حالا چنین تصمیمی ندیده بودم. اگر اشتباهی رخ داده، ۳ روز طول کشیده فیلم را ببینند و محرومیت این بازیکن را در فاصله یک ساعت تا شروع بازی ببخشند؟ این اتفاق تنها به خاطر نفوذ قطری‌هاست و شما دیدید این کشور به چه صورت میزبانی جام جهانی را گرفت. معتقدم استفاده حمید مطهری از واژه «خلیج فارس» در نشست خبری، در هجمه‌هایی که طی چند روز اخیر علیه پرسپولیس بوده، بی‌تأثیر نیست.

عرب نمیدانست مدیرعامل یعنی چه

وی افزود: قرارداد مهدی عبدی را به زور در پرسپولیس ثبت کردم. عرب و انصاری‌فرد می‌گفتند احتیاجی به عبدی نداریم. با گرشاسبی برای پایه‌های پرسپولیس برنامه‌ریزی داشتیم و قرار بود بازیکن‌سازی کنیم، اما یکدفعه قانون منع بکارگیری بازنشستگان را درآوردند و گرشاسبی هم برکنار شد. در زمان گرشاسبی همه اتفاقات خوب از جمله تسویه بدهی‌ها داشت برای پرسپولیس می‌افتاد، ولی عربی که نمی‌دانست صندلی کجاست و مدیرعاملی چی هست، آمد و کار را خراب کرد.

پرسپولیس خانه‌ام است

حلالی گفت: جایگاه اینطور افراد مدیرعاملی پرسپولیس نیست. در زمان مدیرعاملی عرب ۲ بازیکن امید با دلالی، قرارداد ۳ ساله بستند و به تمرین بزرگسالان رفتند! الان، چون آریا برزگر را دلال آورده و از امید‌های پرسپولیس نیست، ۲۷۰ میلیون با او قرارداد بستند. ۵ بازیکنی که من ساختم و مدیریت باشگاه نخواست را به لیگ یک فرستادم. یکی از آن‌ها عماد علیپور است که در «نود ارومیه» آقایی می‌کند. این‌هایی که می‌گویم از سر دلسوزی است، چون پرسپولیس خانه‌ام است، اما مشکل از بی‌صاحابی باشگاه است.۴ سال است رادوشوویچ به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت دلار می‌گیرد. به جای اینکه دلار خرج کنیم آیا گلر ذخیره نباید از امید‌ها باشد که بعدا رشد کند و بتوانیم از او استفاده کنیم؟ مدیرعامل به خاطر اینکه آبرویش را حفظ کند، ۸ بازیکن می‌گیرد حالا به هر قیمتی.

بیشتر بخوانید:
حلالی: باشگاه با دو سه نفر اداره میشود!
اسماعیل حلالی : استوکس و اوساگونا بند کفش عبدی می‌شوند؟
اسماعیل حلالی : وقتی برانکو خوب بود چرا تغییر کرد