تقدیر استقلال روی منار جنبان مدیریت

در شرایطی که استقلال در سینه کش لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بحران مدیریت بیش از هر زمان دیگری گریبان گیر لاجوردی پوشان شده است و آسیب های این معضل کم کم در حال نمود در بدنه تیم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فصل جاری برای استقلال با مشکلات عدیده ای آغاز شد. تیمی که طی اعصار مختلف همواره داعیه ی قهرمانی در لیگ برتر را داشت حالا چند سالی است که از جام به دور است و هواداران میلیونی این تیم دل خوشی از احوال این باشگاه ندارند. استقلال پس از سپری کردن یک دوره ی نسبتا موفق با شفر و متعاقب آن یک دوره ی رویایی دیگر با استراماچونی ناگهان به درون چاه ویل بحران در ساختار مدیریتی افتاد، تعویض زود هنگام مربیان از یک سو و تعویض نا بهنگام خود مدیر عاملان از سوی دیگر زلزله ای در بدنه ی این تیم پر طرفدار پایتخت ایجاد کرد که تبعات ان حالا دیر زمانی ست دست به گریبان استقلالی هاست.

خبر مذاکره با استراماچونی و زلزله ی روحی در آبی ها

استقلال سپس به فرهاد مجیدی روی آورد مربی جوان، یک استقلالی تمام عیار و درس آموخته ی استراماچونی، فرهاد خیلی زود توانست بر شاکله ی فنی تیم مسلط و عنان کار را در دست بگیرد فرایندی که با چاشنی گذر زمان و تجربه کم کم از او یک سر مربی آب دیده ساخت که در استقلال کم کم داشت نتیجه هم می گرفت اما باز هم در به همان پاشنه چرخید و در شرایطی که این تیم در کمین کسب جام قهرمانی حذفی بود ناگهان یک خبر تکان دهنده همچون صاعقه ای بر پیکر استقلال فائق آمد ” مدیر عامل در حال مذاکره با یک مربی دیگر است ” اثرات منفی این خبر همان گونه که پیش بینی می شد خیلی زود استقلالی ها را در زمین زمین گیر کرد و در نهایت شکست مقابل تراکتور و حسرت یک جام دیگر را به دل هواداران این تیم گذاشت.

سرمربی موفق در حساس ترین روز ها

حالا اما نه استراماچونی در کار است و نه فرهاد مجیدی پای کار، استقلال مانده است و یک آوردگاه جدی به لیگ قهرمانان آسیا که در این مسیر پر پیچ و خم نه ثبات مدیریت دیده می شود و نه برنامه ای منسجم برای پیشبرد اهداف تیم. مجید نامجو مطلق فعلا یک تنه ریسک و بار همه ی مشکلات استقلال را به گردن گرفته است و امیدوار است که بتواند در این رقابت ها نتیجه ی قابل قبولی کسب کند، یک دوئل حیثیتی برای یک چهره ی فوتبالی با بیش از سه دهه سابقه، امیدواریم استقلال در نبرد آسیایی با هدایت نامجو بتواند نتیجه بگیرد.

آنچه در خور تامل است این است که تا به کی باید تیمهای بزرگی با این حجم از هوادار دست مایه ی آزمون و خطاهای مدیران و مسئولانی شود که هر کدام پس از چندی رخت بر می بندند و آه و حسرت بر دل هوادارانی که در سرما و گرما پای کار تیم شان هستند باقی می گذارد.

اتمام خبر/

بیشتر بخوانید:

نقش ویژه مجید نامجو مطلق در موفقیت های استقلال

اظهارات تند فرهاد مجیدی علیه مدیر عامل استقلال

بررسی پروژه شکست‌خورده استراماچونی؛ چه کسی با هوادار صادق نبود؟