نتیجه و خلاصه بازی های جام اتحادیه انگلیس

دربازی های جام اتحادیه انگلیس امشب 5 بازی برگزار خواهد شد که از ساعت 20:30 امشب آغاز خواهد شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دربازی های جام اتحادیه انگلیس امشب 5 بازی برگزر خواهد شد.نتیجه دیدار های امشب جام اتحادیه انگلیس به شرح زیر است :

لیتون اورینت- تاتنهام

به دلیل ابتلای بازیکنان تیم لیتون به کرونا این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وست برومویچ 2 برنت فورد 2

نیمه اول بازی دو تیم با احتیاط دنبال شد و روی تک موقعیت ها نیز مهاجمان از پس مدافعان بر نیامدند و بازی در نهایت نیمه اول بدون گل سپری شد. نیمه دوم ابتدا تیم فوتبال وست بروومویچ توسط کانو در دقیقه 56 به گل رسید اما بلافاصله و در دقیقه 58 مارکاندز بازی را به تساوی کشاند.ادواردز در دقیقه 66 وبرای وست بروومویچ و و فورس در دقیقه 73 برای واتفورد گلزنی کردند و بازی 2 بر 2 مساوی شد. این دیدار در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 4 به سود برنت فورد به پایان رسید.

نیوپورت 3 واتفورد یک

تیم فوتبال نیوپورت در نیمه اول و در دقایق 18 و 28 توسط آبراهام و لبدی به گل دست یافت و بازی دو بر صفر شد اما در دقیقه 54 توسط پناراندا یکی از گل ها را جبران کرد.در ادامه تیم فوتبال نیوپورت موفق شد در دقیقه 65 توسط اموند گل سوم را به ثمر برساند و بازی 3 بر 1 به پایان رسید.

وستهام 5 هال سیتی 1

تیم فوتبال وستهام در بازی مقابل هال سیتی در همان نیمه اول به 2 گل دست یافت.اسنودگراد در دقیقه 18 و هالر در دقیقه 45 گلهای وستهام را به ثمر رساندند.یار مولنکو در دقیقه 65 گل سوم را برای وستهام زد و در ادامه ویلکس در دقیقه 70تک گل هال سیتی را به ثبت رساند و بازی 3 بر 1 شد. هالر و اندرسون در دقایق 90 و 92 دو گل دیگر برای وستهام به ثمر رساندند و بازی 5 بر 1 به پایان رسید.

لوتون صفر منچستر یونایتد 3

تیم های فوتبال لوتون و منچستر یونایتد تا دقیقه 44 صفر بر صفر مساوی دنبال شد تا اینکه خوان ماتا موفق شد در دقیقه 43 اولین گل منچستر را وارد دروازه لوتون کند. مارکوس رشفورد در دقیقه 88 گل دوم تیم فوتبال منچستر را به ثمر رساند و گرین وود در دقیقه 92 گل سوم را به ثبت رساند و بازی با حساب 3 بر صفر به سود شیاطین سرخ پایان یافت.

بیشتر بخوانید :
خلاصه بازی منچسترسیتی 0 – 1 منچستریونایتد – نیمه نهایی | جام اتحادیه انگلیس
صعود منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس / پیروزی شاگردان سولسشر در دربی منچستر
خلاصه بازی لسترسیتی 1 – 1 استون ویلا – نیمه نهایی | جام اتحادیه…

انتهای پیام/