افشاگری عجیب کفاشیان: گفتند کی‌روش باخت تیم ملی را به قطر فروخته!/ یک طرف باید می رفت که آن کارلوس بود

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: گفتند کی‌روش از قطر پول گرفته تا ببازد؛ آن بازی را بردیم ولی دوستان به خاطر تهمت به کی‌روش، عذرخواهی نکردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران طی افشاگری درخصوص سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از بازی با ازبکستان یکسری فشارها بود که کارلوس کی‌روش را برکنار کنید. یادم هست یکی از مسئولان با‌نفوذ به دیدار من آمد. دو نفر بودند. به من گفتند کی‌روش از قطری‌ها فلان‌قدر پول گرفته تا تیم‌ملی ببازد. گفتم نه بابا؟ واقعی است؟ گفتند بله، این اتفاق افتاده است. تعجب کردم.

نکونام: ما می‌بینیم کی‌روش چطور کار می‌کند

وی ادامه داد: بعد به دیدار یکی از مسئولان بلندپایه ورزش رفتند و همین حرف‌ها را به او هم گفتند. مسئول بلندپایه ورزش هم بعدا به قطر سفر کرد. ایشان رفت و به جواد نکونام، کاپیتان وقت تیم ملی گفت کی‌روش بازی را به قطر فروخته، مراقب باشید! جواد هم گفته بود «آقا این چه حرفی است؟ ما در تیم هستیم و می‌بینیم کی‌روش چطور کار می‌کند.» ما گفتیم خدا کند این به گوش کی‌روش نرسد. او واقعا کار می‌کرد. برای بازی با قطر هم شبانه روز زمان گذاشته بود. در ورزشگاه بودیم. من خیلی استرس داشتم. در راهرو راه می‌رفتم و حالم خوب نبود.

دوستانِ تهمت زند عذرخواهی نکردند

کفاشیان افزود: کی‌روش من را دید و گفت «چرا اینقدر عرق کرده‌ای؟ چرا استرس داری؟ فوتبال است دیگر. نگران نباش. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم.» در آن بازی هم اتفاقا کارلوس محروم بود و از روی سکو بازی را دید. در نهایت ما با گل قوچان‌نژاد موفق شدیم آن بازی را ببریم. ما بردیم ولی من یادم نمی‌آید آن دوستان آمده باشند و به خاطر تهمت به کی‌روش، عذرخواهی کرده باشند! کی‌روش دوست داشت بماند. ولی خب نشد و الان هم به جایی رفته که از اینجا خیلی بهتر است. چیزی که من می‌دانم نمی‌شد همکاری ادامه پیدا کند. باید یک‌طرف می‌رفت. این کی‌روش بود که در نهایت رفت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
پرونده پاداشی که حق کی‌روش نبود با تخفیف 50 درصدی از طرف او بسته شد!
بندهای جنجالی قرارداد کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال پس از جام جهانی