یحیی ترکیب پرسپولیس را تغییر می دهد؟

با توجه به نتایج به دست آمده در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تکلیف دو تیم صعود کننده به روز آخر مسابقات موکول شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی که در بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی سعید آقایی و بدشانسی‌های ناتمام پرسپولیس در دفاع چپ از شجاع خلیل‌زاده مقابل الدحیل در این پست استفاده کرد که مثل دربی حذفی جواب مثبتی نگرفت. شجاع که ذاتا ً یک مدافع وسط است با وجود انجام صحیح وظایف دفاعی اما در کار هجومی به هیچ وجه بازیکنی رونده که قادر به انجام کار ترکیبی و ارسال باشد، نیست این احتمال وجود دارد که یحیی در بازی برابر الشارجه که به 3 امتیاز آن و کسب پیروزی نیاز مبرم دارند در صورت نرسیدن سعید آقایی از وحید امیری در دفاع چپ استفاده کند.
هر چند وحید امیری در خط حمله فشار بیشتری می تواند روی دروازه حریف داشته باشد اما به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود وحید در بازی برابر شارجه مدافع چپ قرمزها باشد تا در کنار کارهای دفاعی زمانی که باید از کناره ها باید کارهای سرعتی و ارسال ها انجام شود به دروازه حریف نزدیک شود.
در این شرایط این احتمال وجود دارد با توجه به بازی ضعیف آرمان رمضانی در دو بازی گذشته و عدم تاثیرگذاری لازم روی شرایط بازی کادر فنی پرسپولیس از زوج عبدی- آل کثیر در خط حمله استفاده کند به شرطی که آل کثیر شرایط بازی داشته باشد. برخی معتقدند امیری با وجود دوندگی و جنگندگی‌اش در خط حمله شبیه مهاجمان نوک بازی نمی‌کند و شاید بهتر باشد در این شرایط یحیی به مهاجمی مثل عبدی بازی بدهد که به نظر می‌رسد می‌توانست در دیدار مقابل الدحیل هم به بازی برود و شاید از آرمان رمضانی تأثیرگذارتر بود.

بیشتر بخوانید:
گل محمدی: یکی از حساس ترین بازی های پرسپولیس را پیش رو داریم
گل محمدی: داور خطای پنالتی ما را ندید
گل محمدی: پرسپولیسی ها از جان و دل مایه می گذارند/تیم از لحاظ روحی…

انتهای پیام /