اسناد هزینه‌های تیم ملی امید مفقود شده است

دی‌ماه سال 1398 به‌طور رسمی اعلام شد شرکت همراه‌اول اسپانسر رسمی تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حمید استیلی که آن روزها به‌عنوان مدیر اجرایی تیم‌ملی امید تلاش می‌کرد آن تیم پرستاره را راهی المپیک کند، با جذب همراه اول و منابع مالی متعدد که برخی از نزدیکان تیم امید می‌گویند بیش از 4 میلیارد تومان بوده، سعی کرد دغدغه مالی را از روی دوش تیم بردارد.

هیچ سندی درباره خرج‌کرد هزینه‌های واریزی همراه اول ارائه نشده است

اما حدود 45 روز پس از حذف تیم ملی امید اما هیچ سندی درباره خرج‌کرد هزینه‌های واریزی همراه اول ازسوی مسئولان مربوطه تیم امید ارائه نشد تا این‌بار فدراسیون دست به‌کار شود و در نامه‌ای به ابراهیم شکوری از او خواستار ارائه اسناد هزینه‌کرد یک میلیارد و 500میلیون تومان از دریافتی همراه اول شود؛ نامه‌ای که رسانه‌ای شده تاریخ آن مربوط به اسفندماه 1398 است. همان روزها و با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا، این نامه به دست فراموشی سپرده شد، اما کماکان اسنادی ارائه نشد و تا این لحظه نیز خبری از اسناد هزینه‌کرد نیست.

تیم امید اسپانسر داشت

علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در این‌باره گفت: ما مکاتبات خود را انجام داده‌ایم و این اتفاق درحال انجام است. تیم امید اسپانسر داشت و پول‌ها را دریافت کرده است، اما طبق قانون، قراردادها باید ارائه شود. منتظریم طی چند روز آینده اسناد ارائه شود.

شکوری :حمید استیلی این مبلغ را از همراه اول گرفت

ابراهیم شکوری، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این‌باره گفت: حمید استیلی این مبلغ را از همراه اول گرفت و وارد فدراسیون فوتبال کرد. اگر به‌خاطر داشته باشید، در آن زمان تیم به تایلند رفت و بابت دریافت ارز، اقامت، بلیت پرواز، پول توجیبی، پاداش بازی‌به‌بازی و… باید هزینه می‌شد که درنهایت نیز انجام شد و بقیه هزینه‌ها نیز به‌صورت ارزی وارد کشور شد و ریز هزینه‌های آن در اختیار امور مالی فدراسیون قرار دارد. این مبلغ قطعا برای هزینه‌های تیم امید صرف شده است. نماینده سازمان بازرسی حدود یک‌ماه یا یک‌ماه‌ونیم است که در فدراسیون حضور دارد و بدون شک اگر مشکلی وجود داشته باشد، آن را اعلام می‌کند.

نبی اظهار بی‌اطلاعی کرد

درست در روزهایی که فدراسیون فوتبال به‌دلیل قرارداد عجیب با ویلموتس تحت‌فشار قرار دارد اقدامات لازم برای دریافت اسناد واریزی و خرج‌کرد تیم ملی امید نیز ادامه دارد، اما باوجود تایید همه طرفین مبنی‌بر هزینه‌کرد این پول برای تیم ملی و البته بازگشت بخشی از آن به حساب فدراسیون، مشخص نیست چرا اسناد هزینه‌کرد هنوز ارائه نشده است. ازسوی دیگر شنیده‌ایم که محمدمهدی نبی، دبیر فدراسیون فوتبال نیز پیگیر سرنوشت این پول شده است، اما وقتی با او تماس گرفتیم، اظهار بی‌اطلاعی کرد و عنوان داشت باید درباره سرنوشت این پول از صادق درودگر سوال شود. جالب اینجاست که با درودگر هم تماس گرفتیم، اما او عنوان کرد نامه‌ای ندیده و برای پیگیری سرنوشت پول باید از نبی سوال شود!

خزانه‌دار فدراسیون عنوان کرده اسناد این پول را دریافت نکرده

برای پیگیری‌های بیشتر و باتوجه به اینکه خزانه‌دار فدراسیون عنوان کرده اسناد این پول را دریافت نکرده، با سیدعلی میرغفاری، سرپرست وقت تیم ملی امید تماس گرفتیم. او در این‌باره گفت: صد درصد اسناد ارائه شده، سرپرست‌ها موظف هستند نهایتا یک هفته بعد از بازگشت تیم، کلیه اسناد را به امضای رئیس فدراسیون، دبیرکل، سرمربی و رئیس کمیته‌های مربوطه برسانند و درنهایت به امور مالی تحویل دهند. مطمئن باشید این اسناد ارائه شده و نمی‌دانم چرا خزانه‌دار فدراسیون چنین ادعایی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:
بازیکن فیکس تیم ملی امید گزینه خرید استقلال
صالحی امیری :‌ تغییر مربی کار تیم ملی امید خراب کرد + فیلم
ترکیب تیم ملی امید ایران در مقابل ازبکستان

انتهای پیام/