نتیجه و خلاصه بازی تیم های پرسپولیس – الشارجه امارت + فیلم

در بازی های گروهی لیگ قهرمانا آسیا دو تیم فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات امشب در ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دو تیم پرسپولیس و الشارجه امارت در بازی های گروهی لیگ قهرمانا آسیا امشب به مصاف هم رفتند . این دیدار حساس در ساعت 21:30 امشب برگزار خواهد شد .

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی نیاز به پیروزی داششت تا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند از سوی دیگر الدحیل صدر نشین نیز به صورت همزمان به مصاف تیم التعاون رفت که در قعر جدول قرار داشت.

در همان دقیقه 2 بازی پرسپولیس توسط شجاع خلیل زاده به گل رسید تا بازی به سود پرسپولیس برگردد و این تیم شارجه بود که نیاز به تساوی داشت تا در لیگ قهرمانان باقی بماند . بازی حساب شده بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 41 با گل عیسی آل کثیر تکمیل شد و در نهایت وحید امیر یهم گل سوم را در دقیقه 44 به ثمر رساند و پرسپولیس 3 بر صفر پیش افتاد .

الدحیل از لیگ قهرمانان حذف شد

باز مالکانه پرسپولیس و تک ضرب های زیابی این تیم در نیمه دوم هم جریان داشت و شاید اگر اشباع شدن بازیکنان پرسپولیس نیود این تیم به گلهای زیادی دست می یافت اما در نهایت مهدی عبدی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 91 گل چهارم و تیر خلاص را به تیم فوتبال الشارجه امارات زد و پرسپولیس به عنوان تیم صدر نشین از گروه مرگ صعود کرد و جالب اینکه تیم قعر نشین این گروه یعنی التعاون کار بزرگی انجام داد و الدحیل صدر نشین را شکست داد تا با حکم بازی رودر رو به دور بعد صعود کند و رامین رضاییان و یارانش از لیگ قهرمانان حذف شوند .

فیلم خلاصه بازی تیم های پرسپولیس – الشارجه امارت

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس – الدحیل + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های پرسپولیس و استقلال +فیلم
نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا +فیلم

انتهای پیام/