تفاوت های پاختاکور و السد در تقابل با استقلال و پرسپولیس

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ایرران موفق شدند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاوردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال در بازی اخر مقابل تیم الاهلی عرلستان با 3 گل پیروز شد و خط حمله قدرتمند خود را به رخ آسیا کشید و پرسپولیس مقابل تیم تهاجمی الشارجه مقتدرانه عمل کرد و با 4 گل پیروز شد .

در رقابت های مرحله حذفی تیم های فوتبال استقلال – پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران – السد قطر باید با یکدیگر روبرو شوند که این یددار ها روز های شنب و یکشنبه برگزار می شود.

پاختاکور با کمتری گل خورده مقابل تیم استقلال

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان بعد از صعود به دور حذفی فقط 1 گل خورده در کارنامه داشته است و البته این فقط روی کاغذ است چرا که پاختاکور در دیدار های رو در رو با الهلال که از رقابت ها انصراف داده به این عدد رسیده است اما نمی توان منکر دفاع تیمی خوب پاختاکور شد و این شاید نقطه قوت آنها در کنار بازی فیزیکی و بسته این تیم باشد اما مهدی قائدی ،دیاباته و ارسلان مطهری در تیم فوتبال استقلال هر خط دفاعی را به زحمت خواهند انداخت.

السد و 14 گل زده بهترین خط حمله دور گروهی

تیم فوتبال السد قطر که در سال های اخیر با ژاوی بارها در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته است اینبار با 14 گل زده بهترین خط حمله دور گروهی را در اختیار دارد و این در حالی است که پرسپولیس در نقطه دفاع از مشکلات کمتری برخوردار است و این بازی می تواند جدال خط حمله السد و دفاع بی نقص پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید :
احتمال برگزاری دربی در لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان آسیا/ لحظه به لحظه بازی پرسپولیس 4 – 0 الشارجه/ یحیی و…
لیگ قهرمانان آسیا/سپاهان 2 – 1 السد/پیروزی شاگردان محرم در شام آخر
زمان برگزاری بازی های حذفی لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/