رسول پناه: سوتفاهم با قطری ها حل شد/ بازی پرسپولیس قدرتمندانه بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: قصد داشتم از امیر محترم کشور قطر و دولت این کشور نیز بابت میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این شرایط سخت ناشی از بحران جهانی کرونا تشکر و قدردانی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول پناه، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: هدف من این بود که با رفتن به قطر هم به اردوی تیم ملحق شوم و هم به اعضای تیم بابت تلاش‌های‌شان خدا قوت بگویم و البته قدردانی مالی کوچکی نیز از آنها داشته باشم. در ضمن قصد داشتم از امیر محترم کشور قطر و دولت این کشور نیز بابت میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این شرایط سخت ناشی از بحران جهانی کرونا تشکر و قدردانی کنم.

تشکر پرسپولیس از قطری ها

وی ادامه داد: اما متاسفانه مشکلاتی در فرودگاه ایجاد شد که به بروز سوء تفاهم انجامید و در نهایت سفر بنده به قطر امکانپذیر نشد. با صحبت‌های انجام شده در یکی دو روز اخیر این مشکلات با مساعدت مقامات قطری حل شد و سوء تفاهم به وجود آمده نیز برطرف گردید.
رسول پناه افزود: خوشبختانه نمایش مقتدرانه پرسپولیس در بازی مقابل الشارجه و بردی که با درایت کادر فنی و هوشمندی و تعصب بی نظیر بازیکنان تیم رقم خورد، صعود پرسپولیس و ادامه حضور تیم در قطر را رقم زد. ضمن آرزوی موفقیت در مراحل بعدی برای تیم محبوب پرسپولیس، به نمایندگی از باشگاه از میزبانی کشور قطر تشکر می‌کنم و برای آنها در راه میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین پرسپولیس| لک، نعمتی و آل کثیر نرم دوی کردند
علی پروین: صعود استقلال و پرسپولیس بهترین کادوی تولدم بود + عکس تولد
ابوالقاسم پور: چشم و دل ۵۰ میلیون هوادار به پرسپولیس است
بخشنامه سرپرست پرسپولیس: مصاحبه و فعالیت در فضای مجازی ممنوع!
نعمتی: پرسپولیس الشارجه را به خوبی آنالیز کرده بود/ امیدوارم به فینال برسیم
حریفان استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند
تارتار: امیدوارم این پرسپولیس را در ردای قهرمانی ببینیم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های پرسپولیس – الشارجه امارت