کومان: مسی یک نمونه و الگو برای همه بازیکنان است

رونالد کومان در اولین نشست خبری خود در سمت مربیگری لالیگا در خصوص مسی، سوارس، خریدهای آتی و ریکی پوچ صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت : ‌مهمترین چیز این است که مسی در بارسا مانده و با ما تمرین می‌کند و برای مسابقه آماده است. او یک نمونه و الگو برای همه بازیکنان است و هیچ شکی در این موضوع نیست.

وی ادامه داد: ویارئال 2 بازی لالیگایی در این فصل داشته و ما هنوز شروع نکرده‌ایم. این یک مزیت برای آنهاست ولی تیم ما نیز آمادگی کامل دارد تا با قدرت در بازی امشب حاضر شود.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: من روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز می‌کنم. 2 هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و ممکن است خروجی یا ورودی زیادی داشته باشیم. اما من اکنون تمرکزم روی بازیکنان کنونی بارسلوناست تا مقابل ویارئال دیدار کنیم.

مسی از اینکه دوستش تیم را ترک کرده ناراحت است

کومان در این خصوص گفت: این واضح است که مسی از اینکه دوستش تیم را ترک کرده ناراحت است و من هیچ شکی در خصوص مسی ندارم. او به خوبی نیز امروز تمرین کرد. من در خصوص سوارس کار بدی انجام نداده‌ام. این تصمیم باشگاه بود. من اتفاقاً بسیار زیاد به سوارس احترام می‌گذارم.

من با سوارز تماس گرفتم

وی در خصوص تماس تلفنی با سوارس که در رسانه‌ها با انتقاد زیادی همراه شد اظهار داشت: در این اتفاق من آدم بد شدم در صورتی که من بسیار زیاد احترام گذاشتم و با او تماس گرفتم. من به او گفتم که در ترکیب من بازی کردن تو سخت است ولی اگر تو در این تیم بمانی قطعا یکی از بازیکنان ترکیب خواهی بود.

بارسلونا همیشه با قدرت برای بازی‌ها آماده خواهد شد

سرمربی بارسلونا در خصوص جانشین سوارس نیز گفت: هیچ چیز مشخص نیست. من روی بازیکنانم تمرکز دارم. بارسلونا همیشه با قدرت برای بازی‌ها آماده خواهد شد. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که تیم را تقویت کنند. باید البته به مسئله اقتصادی باشگاه‌ نیز توجه کنیم. هر چیزی که من می‌خواهم لزوماً قابل خریداری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:
وضعيت مبهم کومان در بارسلونا
نیم نگاه کومان به مهاجمان اینتر و بایرن
بلوگرانا دست به دامن وارث کرویف شد/ رونالد کومان ناجی بارسلونا

انتهای پیام/