نامجو مطلق:بازیکنان ما دچار خستگی مفرط شدند/استقلال می توانست برنده باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست برابر تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: استقلالی ها در این بازی خسته بودند ولی می توانستند برنده این بازی باشند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نامجو مطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل پاختاکور گفت: ما در این بازی 3 بازیکن نداشتیم و مصدومیت در ترکیب ما تاثیر داشت و بازیکنان دچار خستگی شدند و این بازی را واگذار کردیم اما استقلال می توانست در این بازی پیروز باشد.

بازیکنان خیلی جنگیدند و دویدند


وی ادامه داد:بازی خوب و درگیرانه ای بود. با توجه به اینکه دو سه بازیکن تیم مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند. بازیکنان ما هم دچار خستگی مفرط شدند و مجبور به تعویض شدیم آنها حداکثر تلاششان را انجام دادند و خیلی جنگیدند و دویدند.با توجه به مشکلاتی از پیش داشتیم برای حضور در اینجا، با این حال می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم و برنده شویم.

وی در مورد داروی این دیدار گفت:اعتقاد دارم دو سه صحنه خیلی مشکوک اتفاق افتاد و داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد از روی نیمکت دیدیم. روی گل اولی که به ما زدند هم مهاجمان حریف به بازیکن ما فشاری وارد کردند و گلزنی کردند و در واقع مرتکب خطا شدند.

بیشتر بخوانید:
وابستگی تاکتیکی استقلال به یک ستاره/ تیم نامجو مطلق شبیه به پرسپولیس کالدرون
بازدید نامجو مطلق و غفوری از زمین استادیوم بازی استقلال و الشرطه + عکس
ماموریت نامجو مطلق برای احیای استقلال

انتهای پیام/