هیچ چیز در والیبال ایران بعید نیست!

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: بازیکنان جدیدی که در رقابت‌های لیگ رونمایی خواهند شد به نفع آینده والیبال ایران است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته ی چهارم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبد توانست با غلبه بر تیم سپاهان اصفهان اولین برد را برای خود و اولین شکست را برای تیم سپاهان اصفهان رقم بزند. عظیم جزیده، سر مربی تیم شهرداری گنبد گفت:بعد از زحمات در سه بازی گذشته نتیجه اش را با برد در هفته ی چهارم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان به دست آوردیم. بازیکنانم خوب ظاهر شدند. با سرویس های هدف دار شرایط سپاهان را سخت کردیم و به نتیجه رسیدیم.

۱۵ تیمه شدن لیگ برتر به سود تیم ملی و آینده والیبال

جزیده، ادامه داد:هیچ چیز در والیبال کشور بعید نیست. والیبال در تمام نقاط ایران رشد خوبی داشته است. دیگر اسم ها بازی نمی کنند. قبول دارم که بازیکنان نامی، باتجربه هستند اما تیمی که از نظر ذهنی و تاکتیک هماهنگی بیشتری داشته و جنگنده تر عمل کند، می تواند قوی تر باشد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان گفت: والیبال ایران آینده خوبی دارد. حضور ۱۵ تیم در مسابقات حُسنی دارد که بازیکنان جدید زیادی رونمایی خواهند شد که این برای تیم ملی و آینده والیبال بسیار خوب است.

تنهای پیام/

بیشتربخوانید:
پروجا قهرمان والیبال سوپر کاپ ایتالیا شد
قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان انجام شد
والیبال و فراموشی های گاه و بی گاه/ همه فدای یکی!
شگفتی‌سازی والیبال سیرجانی‌ها در ارومیه