فنایی: پرسپولیس به حامد لک ایمان دارد

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از هواداران می‌خواهم به حامد انرژی بدهند تا عامل پیروزی و صعود باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، داوود فنایی، مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: حامد تا اینجای کار، خودش را خیلی خوب مدیریت کرده و از لحاظ بدنی و روانی عالی پیش می‌رود. همه از این بازیکن رضایت دارند و امیدواریم بتواند در ادامه رقابت‌ها تا همین اندازه انرژی و تمرکز داشته باشد. السد خیلی تیم قدرتمند و استخوان‌داری است. آن‌ها می‌توانند ما را اذیت کنند، اما باید حواس‌مان را ششدانگ جمع کنیم و به فکر برد باشیم. شما شک نکنید تیم ما فقط برای کسب برد به زمین می‌رود. البته بازیکنان هر دو تیم خسته هستند و این هم طبیعی است زیرا تمرکز کادر فنی دو تیم جدا از مسائل فنی، روی ریکاوری بازیکنان و مراقب از آن‌ها در برابر مصدومیت است ولی انگیزه‌های ما بالاست و می‌خواهیم برنده باشیم.

ضربه پرسپولیس به السد

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی هم برنامه‌های خود را دارد. ما حریف را به طور کامل آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را می‌دانیم. از همان جا هم به السد ضربه می‌زنیم. من نام این بازی را می‌گذارم رقابت تمرکز و آرامش. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، مطمئناً برنده می‌شود و به دور بعدی می‌رود. تقابل با السد یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این فصل پرسپولیس است و همه باید تلاش کنیم تا روند بازی به سود پرسپولیس باشد و در نهایت کار را به سود خودمان تمام کنیم. هر طور شده باید بازی را ببریم و همه ما برای کسب برد آماده هستیم.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: حامد برای بازی با السد روحیه بالایی دارد و انگیزه‌هایش از همیشه بیشتر است. البته همه دروازه‌بان‌ها و بازیکنان‌مان در بهترین شرایط ممکن هستند و اگر خستگی و مصدومیت آزارمان ندهد، برنده می‌شویم. در این مدت، همه با تمام وجودشان برای موفقیت پرسپولیس جنگیدند و امیدوارم حامد بار دیگر با تمرکز و تلاش خود، به پرسپولیس کمک کند. همه ما به او ایمان داریم و می‌دانیم یک دروازه‌بان توانمند و قدرتمند است. از هواداران هم می‌خواهم به حامد انرژی و انگیزه بیشتری بدهند تا عامل پیروزی و صعود پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
درخشان: بازی برای السد هم مانند پرسپولیس سخت است!
برانکو: پیروزی در خون پرسپولیس است/ بونجاح یک قاتل تمام عیار است
ترکیب پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر امروز یکشنبه ۶ مهر
آشوبی: تفکرات ژاوی در السد حکمفرما است/ فقط پرسپولیسِ یحیی می تواند از این مرحله عبور کند
پیش بازی پرسپولیس – السد | لیگ قهرمانان آسیا