مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون هاکی با حضور عبدالحمید احمدی به‌عنوان رئیس مجمع، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع به‌صورت حضوری و وبینار در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از آکادمی ملی المپیک، با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور و با عنایت به تأکید مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون هاکی، آکادمی ملی المپیک را با توجه به زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه خود انتخاب کرد.

در همین راستا و با دعوت دبیر مجمع، روسای هیئت‌های استانی در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به‌صورت وبینار در این مجمع شرکت کرده و سایر اعضای مقیم تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

ارائه گزارش عملکرد فدراسیون هاکی در سال ۱۳۹۸ توسط رئیس فدراسیون، ارائه و بررسی گزارش حسابرسی، گزارش مالی و گزارش بازرس فدراسیون در سال ۹۸ و بررسی برنامه عملیاتی و بودجه سال ۱۳۹۹ از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این مجمع به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید:
مسابقات هاکی پنج بانوان برگزار می‌شود
علی دایی: در فدراسیون هاکی سمتی ندارم
علی دایی عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون هاکی

انتهای پیام/