سعادتمند: با خودشان قلیان به قطر برده بودند/ تا ساعت 1ظهر صبحانه نخورده بودند

شب گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران مصاحبه ای تقریبا طولانی با رسانه رسمی این باشگاه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:به فدریکو (وکیل استراماچونی) اعلام کردیم که برای تخفیف و تقسیط مطالبات و بستن پرونده در فیفا آمدیم.

شرط گذاشتیم که اگر در جام حذفی و آسیا موفق نبودیم، استراماچونی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال در فصل بعد باشد. پیشنهادمان برای بازگشت استراماچونی 700 هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون یورو برای حقوق سالانه بود و گفتیم بیشتر از این نمی‌توانیم پرداخت کنیم.

پیشنهاد فدریکو (وکیل استراماچونی) 900 هزار یورو پیش پرداخت بود

پیشنهاد فدریکو (وکیل استراماچونی) 900 هزار یورو پیش پرداخت و یک میلیون و 500 هزار یورو حقوق سالانه بود که گفت اگر روی این مبلغ توافق شد، وکلا برای بازگشت استراماچونی توافق خواهند کرد.ما به آنها اعلام کردیم توان پرداخت مبلغ فوق را نداریم اما حاضریم 700 هزار یورو پیش پرداخت را به 800 هزار یورو و پیشنهاد حقوق سالانه را به یک میلیون و 200 هزار یورو برسانیم که مورد مخالفت قرار گرفت.

بهتر بود که استراماچونی با دیدن محبوبیتش، نرخ قراردادش را بالا نمی‌برد

وی افزود : استراماچونی به ما گفت اول پیش پرداخت (900 هزار یورو) را واریز کنید تا بگویم کدام بازیکنان باید تمدید کنند!بهتر بود که استراماچونی با دیدن محبوبیتش، نرخ قراردادش را بالا نمی‌برد و راحت‌تر برمی‌گشت.می‌خواهم هواداران بدانند به آنها دروغ نگفتم.اگر لازم باشد تمام صفحات قرارداد را در صفحه رسمی باشگاه منتشر می‌کنیم هرچند می‌دانم استراماچونی ناراحت می‌شود.

سعادتمند ادامه داد : ریز هزینه های پرداخت شده باشگاه اینگونه است :

هتل در داخل: 400 ملیون
پروازهای باشگاه : 2.5 میلیارد
منشا : 1.2 میلیارد
وکیل پرپیچ : 290 میلیون
فورکل : 580 میلیون
جیمز (وکیل) : 1 میلیارد
سوسانو : 522 میلیون
بویان : 9.5 میلیارد
پاداش الاهلی : 1.1 میلیارد
میلیچ : 2.3 میلیارد
دیاباته : 16 میلیارد
فیفا : 290 میلیون
کادرفنی و بازیکنان : 18 میلیارد
پرسنل : 1.5 میلیارد
مرادمند رضایت نامه :1.5 میلیارد
طلب های گذشته :2.5 میلیارد

مجموعا : 62 میلیارد و 700

مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش 2 میلیارد بوده، 10 میلیارد بخواهد؟

مدیر عامل استقلال از اتفاقات عجیب در اردوی قطر گفت : بازیکن با خودش قلیان برده و شک نکنید با او برخورد می‌کنیم.بعضی از بازیکنان تا 4 صبح بیدار بودند و تا ساعت یک ظهر هنوز صبحانه نخورده بودند. اگر شده ما از بازیکنان امید استفاده کنیم تا قدر هواداران را بدانند. مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش 2 میلیارد بوده، 10 میلیارد بخواهد؟ ما بخاطر هواداران این مبالغ را قبول کردیم هرچند به بعضی از بازیکنان اعتقاد نداشتیم.تمام بازیکنان تیم باید تست پزشکی بدهند. طی یکی دو روز آینده درمورد سرمربی جدید تصمیم‌گیری می‌شود و ان‌شاءالله دل هواداران در این زمینه هم شاد خواهد شد

قایدی را نمی‌فروشیم

سعادتمند در پایان در خصوص نقل‌وانتقالات گفت: بعد از باز شدن پنحره، قطعا 2-3 بازیکن که همه آنها را می‌شناسند جذب می‌کنیم .قایدی را نمی‌فروشیم مگر با رقمی که در فوتبال ایران انقلاب ایجاد کند.به هر طریقی دیاباته را حفظ می‌کنیم. من اهل استعفا نیستم و با انگیزه بیشتر کارم را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید:
نیکبخت واحدی: آقای سعادتمند خدا از شما نگذرد/ فقط دروغ گفتید
سعادتمند: در استقلال انگیزه ی بالا و جو مثبتی وجود دارد/ امیدوارم از لیگ…
بیانیه استقلال درمورد شایعات پیرامون احمد سعادتمند
سعادتمند 3 میلیارد تومان پول با خود همراه داشت

انتهای پیام/