گزینه های مربیگری استقلال درصورت منتفی شدن الکس نوری

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از فینال جام حذفی و با استعفای فرهاد مجیدی تا امروز بدون سرمربی بوده و و حتی بدون سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،اما باید دید گزینه های سرمربیگری این تیم اگر الکس نوری قبول نکند چه کسانی هستند:

۱. فرهاد مجیدی: احتمال این که مجیدی به استقلال باز گردد کم نیست. مخصوصا این که احمد سعادتمند از مدیریت استقلال کنار برود، گزینه اصلی این تیم مجیدی می شود چرا که همچنان برخی از اعضای هیات مدیره استقلال طرفدار مجیدی هستند و اعتقاد بر این دارند که سعادتمند با وجود سرمربیگری مجیدی در استقلال نباید با استراماچونی وارد مذاکره می‌شد.

۲. مجید نامجو مطلق: مربی کم حاشیه ای که در بازی های آسیایی قطر یک تساوی، یک برد و یک شکست را تجربه کرد. او هم از گزینه های سرمربیگری استقلال است که بین هواداران استقلال طرفدارانی هم دارد.

۳.امیر قلعه‌نویی: امیر اگر چه در گل گهر حضور دارد اما ظاهرا هنوز قراردادش را با این تیم ثبت نکرده است. برخی از اعضای هیات مدیره استقلال به قلعه نویی اعتقاد دارند و شنیده می شود صحبت هایی با او داشته اند. تجربه نشان داده که قلعه نویی در هر شرایطی که باشد تمایل به حضور در استقلال دارد و کم تر پیش آمده که دست رد به پیشنهاد استقلالی ها بزند. با این شرایط در صورت منتفی شدن حضور نوری او هم می تواند یکی از شانس های حضور در استقلال باشد مگر این که زودتر قراردادش با گل گهر را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید :
برائت پیروانی در پرونده شکایت استقلال اعلام شد
سعید لطفی: وزارت ورزش موجب تضعیف استقلال شد
دو بازیکن استقلال ماساژور تیم را در توالت به شدت کتک زدند

انتهای پیام/