لیگ برتر والیبال امروز حساس ترمی شود

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم بالانشین جدول فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به مصاف هم می‌روند و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان  فردا از ساعت ۱۶:۰۰ با هفت دیدار پیگیری می‌شود. تیم خاتم اردکان در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده است. 

شهرداری گنبد- سایپا

تیم سایپا با هدایت مصطفی کارخانه هفته گذشته مقابل تیم لبنیات هزار آمل اولین شکست خود را در لیگ والیبال تجربه کرد و هم‌اکنون در جایگاه دوم قرار دارد. شهرداری گنبد تاکنون تنها یک برد در لیگ والیبال کسب کرده است اما توانسته سپاهان مدعی قهرمانی را شکست دهد و به همین خاطر نمی‌توان گفت شاگردان کارخانه کار راحتی پیش‌رو دارند.

شهروند اراک – لبنیات هراز آمل

شهروند اراک این هفته میزبان تیم لبنیات هزار آمل است؛ شاگردان عطایی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ والیبال موفق به شکست تیم صدرنشین سایپا شد و حالا امیدوار است که در این هفته هم بتواند همچون هفته چهارم پیروزی خود را تکرار کند. شهروند اراک هم به لحاظ مدیریتی به نسبت شرایط قابل قبولی دارد. این تیم در هفته اول با قرعه‌ استراحت روبه‌رو بود و در هفته دوم هم به دلیل صادر نشدن کارت بازی نتوانست به میدان برود که منجر به باخت فنی مقابل  هورسان رامسر شد. سرمربی تیم شهروند اراک هم پس از این اتفاق استعفا کرد. حالا اراکی‌ها قصد دارند که این هفته بالاخره به اولین پیروزی خود برسند. تیم قعرنشین شهروند جدال سختی با تیم آمل خواهد داشت. 

آذرباتری ارومیه – شهداب یزد

دیگر دیدار این هفته جدال تیم‌های آذرباتری ارومیه مقابل شهداب یزد است؛ تیم آذرباتری ارومیه تاکنون موفق به کسب برد در لیگ نشده است و این هفته باید مقابل تیمی به میدان برود که چهره مدعی قهرمانی در لیگ را دارد. البته یزدی‌ها هم می‌دانند کار سختی مقابل تیم جنگنده آذرباتری دارند چرا که این تیم به دنبال اولین پیروزی است و بدون شک جدال بین این دو تیم سخت خواهد بود. 

هورسان رامسر – راهیاب ملل کردستان

در این هفته رامسر میزبان تیم راهیاب ملل کردستان است؛ تیم مریوان هفته پیش موفق به شکست تیم شهروند اراک شد و در این هفته هم در تلاش است که مقابل تیم هورسان رامسر پیروز میدان شود. البته رامسری‌ها  تجربه نخست خود را در لیگ سپری می‌کنند و اگرچه تاکنون نتایج خوبی کسب نکردند اما عملکرد آن‌ها بسیار قابل قبول بوده به گونه‌ای که خیلی از مربیان این تیم را تحسین کردند. قطعاً رامسری‌ها در این بازی خانگی تلاش می‌کنند تا پیروز میدان باشند. 

شهرداری قزوین – پیکان تهران

تیم شهرداری قزوین در این هفته میزبان تیم پیکان است. بدون شک قزوینی‌ها در این دیدار خانگی در تلاش هستند که پیروز میدان شوند. شاگردان آرمات تاکنون تنها یک پیروزی داشتند و در تلاش هستند که در این دیدار خانگی پیروزی را از آن خود کنند. از طرفی تیم پیکان تهران هم که به دلیل ابتلا چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا، آن‌ها را در اختیار نداشت و حالا پس از پایان دوره قرنطینه بازیکنان به تیم برگشتند و ترکاشوند قصد دارد از ظرفیت تمام بازیکنان استفاده کند. آرمات و ترکاشوند هر دو در این چند هفته‌ای که از مسابقات لیگ می‌گذرند از عملکرد داوران ناراضی بودند و حالا باید دید این دو مربی معترض در این بازی چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد. 

فولاد سیرجان – شهرداری ورامین

بدون شک جدال حساس و جذاب این هفته تقابل دو تیم فولاد سیرجان و شهرداری ورامین است؛ تیم فولاد در حال حاضر تنها تیمی است که ۱۲ امتیاز دارد و هر هفته پیروز میدان شده است. این تیم صدرنشین قرار است این هفته به مصاف شهرداری ورامین برود؛ البته تیم شهرداری ورامین هم با کسب ۱۰ امتیاز هم‌اکنون در جایگاه سوم قرار دارد و تیم‌های بالانشین این هفته تلاش می‌کنند تا پیروز میدان شود. تیم فولاد سیرجان برای تداوم صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ محکوم به پیروزی است و تیم شهرداری ورامین هم در تلاش است تا جایگاه سومی خود را ارتقا دهد. 

سپاهان – شهرداری ارومیه

آخرین بازی این هفته جدال دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ است؛ هر دو تیم با کسب ۹ پیروزی شرایط یکسانی دارند و تیم سپاهان در جایگاه چهارم و شهرداری ارومیه با یک پله پایین‌تر در جایگاه پنجم قرار دارد. بدون شک هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند جایگاه خود را ارتقا دهند. باید دید در ادامه کدام تیم برنده این دیدار خواهد شد. نتیجه جدال دو تیم سپاهان و شهرداری ارومیه در رده‌بندی تیم‌ها اثر می‌گذارد. 

بیشتر بخوانید:
هیچ چیز در والیبال ایران بعید نیست!
پروجا قهرمان والیبال سوپر کاپ ایتالیا شد
قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان انجام شد

انتهای پیام/