رسول‌پناه: یحیی گل‌محمدی و شاگردانش مرد روزهای سخت هستند

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 به مصاف تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : قبل ازهرچیز وظیفه خودم می دانم ازمربیان و بازیکنان حرفه ای پرسپولیس تشکرو قدردانی کنم. من درقطر از نزدیک دیدم؛ برخی بازیکنان حتی با وجود مصدومیت فقط با غیرت و تعصب به پرسپولیس، با درد بازی کردند تا تیم موفق و دل هواداران شاد شود. خوشحالم بازیکنانی درتیم ما توپ می زنند که عاشق پرسپولیس هستند و به خاطر موفقیت تیم سلامتی خود را به خطر می اندازند.

به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم

پاختاکور تیم سرسخت و قابل احترامی است که درلیگ قهرمانان آسیا بازی های خوبی به نمایش گذاشته است اما ما پرسپولیسی ها هم به تیم خود باور و ایمان داریم. یحیی گل محمدی و شاگردانش دراین رقابت ها نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند. هرچند فاصله کم بازی ها و فشردگی مسابقات آزاردهنده است و باعث خستگی و مصدومیت می شود اما مربیان پرسپولیس و پزشکان تیم با برنامه ریزی خوب، بچه ها را مهیای مسابقات کرده اند. انشالله دربازی فردا برابر پاختاکور نیز با انرژی مثبت و دعای خیر هواداران موفق ظاهرشده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

واقعاجای هواداران عاشق پرسپولیس خالی بود

السد قطر بدون شک از مدعیان اصلی حضور در فینال لیگ قهرمانان از غرب آسیا و حتی قهرمانی رقابت‌ها بود که مغلوب سازماندهی تیمی خوب ما و تاکتیک پرسپولیس شد. ما برابرالسد متمول و پرهزینه یک گل زدیم و 2 بار هم تیردروازه این تیم را لرزاندیم و با شایستگی برنده بازی شدیم. واقعاجای هواداران عاشق پرسپولیس خالی بود و اگر ویروس کُرونا درکارنبود ما ازنعمت حمایت و تشویق های طرفداران خودمان برخوردار بودیم که همیشه حضور پرشمار آ‌ن‌ها از جذابیت‌های رقابت‌ها به حساب می‌آمد. با این حال بچه های تیم برای خوشحال کردن و نشاندن لبخند رضایت روی لب های هواداران، سرخود را جلوی توپ می گذارند و ازهیچ کوششی فروگذارنبوده و نیستند.

پرسپولیس و فوتبال ایران یک سال قبل خدمتگزاری صادق را از دست دادند

همچنین جا دارد که در این ایام از دو عزیزی نام ببرم که اکنون میان ما نیستند ولی قطعا روح و انرژی آن‌ها را کنار خودمان احساس می‌کنیم. به روزهایی رسیده ایم که سالگرد از دست دادن عزیزانی چون زنده‌یاد جعفر کاشانی و زنده یاد هادی نوروزی است. پرسپولیس و فوتبال ایران یک سال قبل خدمتگزاری صادق را از دست دادند. همچنین یاد کاپیتان همیشگی پرسپولیس، هادی نوروزی نیز همواره بین پرسپولیسی‌ها زنده است.

بیشتر بخوانید :
رسول پناه: مصاحبه و فضای مجازی تا اطلاع ثانوی تعطیل است
رسول پناه: سوتفاهم با قطری ها حل شد/ بازی پرسپولیس قدرتمندانه بود
رسول پناه را به قطر راه ندادند

انتهای پیام/