صمدیان: هیچ فوتبالیستی در ایران قلیان نمی‌کشد؟

دستیار نامجو مطلق گفت :در مورد بحث دیر بیدار شدن بازیکنان استقلال و اینکه بعضی از آن‌ها سر ظهر تازه صبحانه می‌خوردند نیز باید به این نکته اشاره کنم که به خاطر شیوع کرونا، اغلب اوقات صبحانه ما را در قالب پکیج دم در اتاق می‌آوردند.

صمدیان دستیار مجید نامجومطلق در استقلال گفت: در مورد بحث همراه داشتن قلیان باید این نکته را بگویم اگر کسی هم چنین کاری انجام داد کاملاً در خفا بود و مخفیانه صورت گرفته، چون نامجومطلق روی مسائل انضباطی فوق العاده حساس بود.
وی افزود: در مورد بحث دیر بیدار شدن بازیکنان استقلال و اینکه بعضی از آن‌ها سر ظهر تازه صبحانه می‌خوردند نیز باید به این نکته اشاره کنم که به خاطر شیوع کرونا، اغلب اوقات صبحانه ما را در قالب پکیج دم در اتاق می‌آوردند. کارمندان هتل رأس ساعت ۹ صبح پاکت صبحانه را پشت در اتاق‌ها می‌گذاشتند ولی شاید بعضی نفرات آن را دیرتر مصرف می‌کردند. در این مورد اجباری وجود نداشت ولی همه بازیکنان موظف بودند رأس ساعت یک و نیم بعد از ظهر در جلسه فنی حاضر شوند.
صمدیان ادامه داد: پدرم یکی از بنیانگذاران باشگاه استقلال در دهه ۲۰ شمسی بود و از سال ۱۳۲۴ تا ۱۳۳۳ در تاج (استقلال) حضور داشت بنابراین خانواده ما با فضای این تیم اصلاً بیگانه نیست.

بیشتر بخوانید:
حسینی به دنبال گرفتن رضایتنامه/استقلال ۴ میلیارد می‌خواهد
استقبال هواداران استقلال از الکس نوری با قلب های آبی
فرهاد مجیدی در آستانه سر مربیگری استقلال!

انتهای پیام/