نتیجه و خلاصه بازی های لالیگای اسپانیا پنج شنبه 10 مهر 99

در ادامه رقابت های لالیگای اسپانیا امشب 3 دیدار برگزار شد و در مهمترین این دیدار ها بارسلونا در خانه سلتا ویگو به میدان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا با 3 دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد و نتایج زیر بدست آمد.

سویا یک لوانته صفر

دیدار تیم های سویا و لوانته با هیجان زیادی همراه بود و هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما این بازی تا پایان نود دقیقه بدون گل سپری شد اما در دقیقه 82 یوسف النصیری موفق شد در ثانیه های پایانی بازی تک گل تیم فوتبال سویا را به ثمر برساند و تیم میزبان موفق به پیروزی در این بازی شد.

بیلبائو صفر کادیز یک

تیم فوتبال کادیز در خانه بیلبائو موفق شد به یک پیروزی ارزشمند دست یابد . در این دیدار پر برخورد تیم فوتبال کادیز دو بازیکنش به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شدند و با وجود 9 نفره شدن این تیم باز هم با گل به خودی مدافع تیم بیلبائو 1 بر صفر پیروز شدند.

سلتا ویگو صفر بارسلونا 3

تیم فوتبال براسلونا در این دیدار خارج از خانه موفق شد در دقیقه 11 توسط آنسو فاتی به گل اول دست یابد و نیمه اول به همین گل به پایان رسید. در نیمه دوم حملات تیم فوتبال بارسلونا ادامه یافت و روی حرکت زیبای لیونل مسی در محوطه جریمه و ضربه این بازیکن توپ با پای دفاع سلتاویگو در دقیقه 51 به گل دوم بارسلونا تبدیل شد.
گل سوم توسط روبرتو در دقیقه 95 زده شد .


بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی های لالیگای اسپانیا چهارشنبه 9 مهر 99
نتیجه و خلاصه بازی های لالیگای اسپانیا
نتیجه و خلاصه بازی دیدارهای همزمان لالیگای اسپانیا هفته سی و هشتم

انتهای پیام/