چرا قلعه نویی به استقلال بر نمی گردد؟

فصل آتی لیگ برتر فوتبال هم امیر قلعه نویی در استقلال نیست و با تیم گل گهر سیرجان ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا حاشیه های زیادی داشت و این روز ها بدون مدیر عامل و سرمربی در سکوت کامل به سر می برد .
امیر قلعه نویی از سرمربیانی است که با استقلال افتخارات زیادی داشته است و شاید پر افتخار ترین سرمربی در لیگ برتر فوتبال این روز ها حتی یک لحظه هم به حضور در استقلال فکر نمی کند.

قلعه نویی برای این طرز فکر و دور ماندن از استقلال دلایل خاصی دارد چرا که تیم فوتبال استقلال در سال های اخیر ثبات چندانی در مدیریت ندارد و اسیر حاشیه هیا زیادی است و قلعه نویی به نوعی هواداران این تیم را با یاد و خاطره بزرگی استقلال در لیگ به همراه امیر قلعه نویی نگه داشته است .

استقلال و پرسپولیس به زودی در بورس واگذار می شوند و البته اگر چه این واگذاری صد در صدی نیست اما به مرور در روند واگذاری تغییرات بیشماری را شاهد خواهیم بود و قلعه نویی در اینباره اهل ریسک نیست .

فضای استقلال مهیای حضور اردشیر نیست

تغییر دائم مدیران این باشگاه سدی محکم برای بازگشت قلعه نویی است و از سوی دیگر تنش بین بزرگان این تیم و پیشکسوتان و حضور فرهاد مجیدی به عنوان مربی محبوب این روز های استقلال از دلایلی است که امیر ترجیح می دهد قعلا در آسمان آبی استقلال آفتابی نشود و عطای کار در این تیم را به لقایش ببخشد.

گل گهر سیرجان در آن سوی کشور جایی است که امیر می تواند بدون فکرو خیال تیمش را ببندد و پیش از این هم نشان داده است که در تیم های معمولی عملکرد خوبی داشته و می تواند توانایی هایش را در این تیم ها هم نشان دهد پس فعلا استقلال بی استقلال!

بیشتر بخوانید:
اظهارات امیر قلعه نویی در خصوص سرمربیگری در استقلال
امیر قلعه نویی به نیمکت استقلال نزدیک شد
جواهری: قلعه نویی با گل گهر قرارداد رسمی دارد و به استقلال نمی رود
قلعه نویی : قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی بدون مطالعه بود

انتهای پیام/