رسول پناه: اولویت پرداخت پول در پرسپولیس بازیکنان جدید و قدیم بود؛ نه برانکو!

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پس از بازگشت پرسپولیسی ها از قطر محبت هایشان را جبران می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران درباره پرداخت مطالبات برانکو اظهار داشت: برانکو به گردن پرسپولیس خیلی حق دارد. ما می توانستیم پرداخت پول او را عقب بیاندازیم. اکثر پول برانکو را جور کرده ایم و منتظر تامین بقیه آن هستیم. با یک فرمول خاص مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد. وکیل برانکو از ما شکایت نکرد و پنجره پرسپولیس باز ماند. اولویت پرداخت پول برای ما تقویت و تمرکز روی تیم بود.

وی درباره پاداش آسیایی پرسپولیس گفت: این پاداش در دو قسمت پرداخت خواهد شد. مساله این است که این پول سریعا واریز نخواهد شد. مشکل بزرگ ما انتقال پول به خاطر تحریم ها است. ممکن است مجبور شویم پول را به حساب سفارت ایران در مالزی بفرستیم. مبلغی از این پاداش ها به بازیکنان زحمت کش و حماسه آفرین پرسپولیس تعلق خواهد گرفت.

شجاع نمی رود

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص شجاع خلیل زاده اظهار داشت: خلیل زاده از پرسپولیس جدا نمی شود. بازیکنان پرسپولیس را همه می خواهند. طبیعی است که این شایعات پخش شود. پس از بازگشت پرسپولیسی ها از قطر محبت هایشان را جبران می کنیم.

او درباره وعده پاداش به النصری ها گفت: عربستان کشور پادشاهی و النصر تیم پادشاهی است. ارزش پول ما هر روز کم می شود. الآن دلار ۳۰ هزار تومان است و ما نمی توانیم خودمان را با این تیم مقایسه کنیم.

رسول پناه درباره شادی گل آل کثیر و شایعه جدایی گل محمدی گفت: وزارت دخالتی نداشت و ما یک ریال هم نگرفتیم ، همه کار هیئت مدیره بود. اگر کسی سندی دارد بیاید نشان دهد. خوشحالی بعد گل عیسی بازی روانی است که النصر راه انداخته است. این شایعات جنگی است که با آن می خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند. فشار کار روی یحیی بسیار زیاد بود. همیشه پشت او هستیم و بهترین مربی ما استو ما به او افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
گزارش AFC از تقابل پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا
نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و النصر لیگ قهرمانان آسیا
عیسی آل کثیر:‌ شادی گلم برای برادرزاده ام است
تمایز پرسپولیس از نظر روزنامه عربستان
روزنامه عربستان: آل کثیر برگ برنده پرسپولیس است
مطهری: پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است
طاهرزاده: گل‌محمدی چشم رنگی یا بور نیست ولی در حد تیم ملی است