سرخ‌ها در آستانه حضور در جام جهانی باشگا‌ه‌ها

پرسپولیس در صورت شکست النصر به جام جهانی باشگاه‌ها 2021 صعود خواهد کرد و اگر در صورت شکست مقابل النصر و حذف از رقابت‌ها می‌تواند یک بار دیگر شانس خود را برای صعود به جام جهانی امتحان کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سرخ‌ها در صورت شکست مقابل النصر، به مصاف تیم بازنده نیمه نهایی شرق آسیا می‌روند و درصورت پیروزی در آن دیدار به مصاف قهرمان اقیانوسیه خواهند رفت و درصورت دو پیروزی مقابل تیم‌های ذکر شده به جام جهانی 2021 صعود خواهد کرد.

?لازم به ذکر است اگر پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان صعود کند و قهرمان آسیا شود در 2 جام جهانی حضور خواهد داشت.

?یک جام جهانی به دلیل قهرمانی در فصل 2020 و پاداش قهرمانی و حضور در جام جهانی 2021 ختم خواهد شد.

?جام جهانی باشگاه‌ها 2020 اوایل دی‌ماه آغاز خواهد شد و جام جهانی 2021 به احتمال بالا در خرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد، سرخ‌ها با قهرمانی می‌توانند در کمتر از 7 ماه به 2 جام جهانی صعود کنند و به مصاف تیم‌های مطرح دنیا بروند.

?لازم به ذکر است طبق تصمیم فیفا جام جهانی باشگاه‌ها سال آینده به صورت چهارسال یک بار و با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد، این شکل برگزاری هر 4 سال یک بار می‌باشد و در دوره‌های بعد با حضور قهرمان قاره‌ها برگزار خواهد شد (سهمیه‌های قاره‌ها در جام جهانی 2021: 8 تیم از اروپا، 6 تیم از آمریکای جنوبی، 3 تیم از آفریقا، 3 تیم از آمریکای مرکزی و شمالی، 2.5 تیم از آسیا و 0.5 تیم از اقیانوسیه)

?ضمن اینکه قهرمان اروپا در این فصل جام جهانی، بایرن مونیخ می‌باشد که پرسپولیس سابقه تقابل با این تیم آلمانی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:
بیانیه فدراسیون فوتبال درباره پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس
گزارش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با النصر + عکس
بازیکنان پرسپولیس ۳۰درصد مطالبات خود را بخشیدند

انتهای پیام/