رسول‌پناه: در آستانه عقد قرارداد پرسپولیس با آل کثیر به او پیشنهاد ۱۰ میلیاردی دادند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شجاع‌ خلیل‌زاده نماد پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در ماجرای عیسی آل‌کثیر، مصداق آیه «ومكروا ومكر الله والله خير الماكرين» عینیت پیدا کرد. علیرغم جوسازی رسانه‌های سعودی، یکسری شیطنت‌هایی هم از داخل شکل گرفت. طی صحبتی که با فدراسیون فوتبال داشتم، به احتمال زیاد مشکل آل‌کثیر حل خواهد شد.

درآمد 84 میلیارد تومانی پرسپولیس

رسول‌پناه درخصوص درآمد 84 میلیارد تومانی پرسپولیس تا پایان نیمه‌نهایی اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش‌ها را بعد از برگزاری فینال پرداخت می‌کند. این پاداش‌ها به خاطر تحریم‌ها امکان واریز به حساب باشگاه را ندارد مگر اینکه راه ارتباطی خاصی برقرار شود. سهم خوبی از این پاداش‌های آسیایی فقط اختصاص به بازیکنان دارد. پاداش ویژه‌ای هم برای برد مقابل النصر تعیین کردیم که به بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: باقیمانده طلب برانکو را در این هفته با فرمولی خاص پرداخت می‌کنیم. درحدود یک میلیون یورو پرداخت کردیم و 780 هزار یوروی آن مانده است. زمانی که می‌خواستم با آل‌کثیر قرارداد ببندم، یک باشگاه صنعتی به او پیشنهاد 10 میلیارد تومانی داد. شجاع‌ خلیل‌زاده نماد پرسپولیس است. وقتی برگشتند از خجالت شجاع و کنعانی‌زادگان درمی‌آییم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
AFC: حامد لک قهرمان پرسپولیس شد
گل محمدی رگ خواب هواداران، مدیران و بازیکنان پرسپولیس را بلد است
کارشناس قطری: محرومیت آل کثیر روی پرسپولیس تاثیر مثبت داشت
رئیس دفتر روحانی: برد پرسپولیس یک پیروزی ملی بود