روشن :در استقلال همه ادعای سرمربیگری دارند

پیشکسوت استقلال گفت: در جلسه ای که چندی پیش با آقای سلطانی فر داشتیم او گفت برای استقلال مدیرعامل خوب پیدا نمی شود ولی به او گفتم مدیرعامل هست به شرطی که با او قرارداد ببندید و از او کار بخواهید و بابات کارش به او پول بدهید نه اینکه کاری کنید همه اختیارات با خودش باشد.

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : استقلال یک مدیرعامل مرد می خواهد که به مردم بگوید پای او بایستند. او باید با هوادار صادق باشد و به هیچکس رو ندهد.مدیرعامل استقلال باید به بازیکن رو ندهد و به آنها بگوید اگر هر بازیکنی می خواهد برود بیاید رضایتنامه بگیرد و برود. به خدا قسم اگر او با هواداران صادق باشد، به آنها بگوید من می خواهم این تیم را جمع کنم و به کسی رو ندهم همه پشت او می ایستند.

وی افزود: چرا بازیکنی مثل علی کریمی باید بگوید من 10 میلیارد می خواهم؟ اگر به یک بازیکن 10 میلیارد بدهی بقیه را می شود جمع کرد؟همین الان شناخت نامجو مطلق از بقیه مربیان از این تیم بیشتر است.بهتر است همین امروز و فردا با چند بزرگ تر در یک اتاق بسته صحبت کنند تا یک نفر را انتخاب کنند. اینکه بخواهند رفیق بازی کنند استقلال درست نمی شود. هر کسی باید گوشه یک کار را بگیرد.

روشن گفت: کریم باقری 2-3 کار بزرگ در تیمش کرد. اول اینکه قبول کرد در پرسپولیس دستیار باشد، اما در استقلال همه می خواهند سرمربی باشند. مگر باقری کم بازیکن و کم اسمی بود؟در انگلستان 2 نفر نخست وزیر وجود دارد، یکی کسی است که سر کار است و یکی هم انتخاب نشده است. به نفر دوم می گویند مرد در سایه. در استقلال هم یک نفر باید در سایه و کمکِ سرمربی تیم باشد.

بیشتر بخوانید:
روشن: آقای کریمی! ماندن در استقلال لیاقت می‌خواهد
حسن روشن : 70 روز قبل مجیدی را در نمایشگاه اتومبیل تغییر دادند
روشن: معضل بزرگ استقلال تمام شدن قرارداد ۸ بازیکن است

انتهای پیام/