دلایل وکیل ورزشی برای پیروزی پرسپولیس در شکایت النصر

بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اسیا، باشگاه النصر شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال اسیا تقدیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بعد از صعود پرسپولیس باشگاه النصر شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال اسیا تقدیم کرد؛ علت؟ شکایت برانکو و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی !

ثبت قرارداد های پرسپولیس قانونی بوده است

النصر عقیده دارد پرسپولیس وقتی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده نباید بازیکن جدیدی را به خدمت میگرفته اما باشگاه پرسپولیس با هفت بازیکن جدید قرارداد بسته است. باشگاه پرسپولیس اما می کوید تمام ثبت قراردادها تا پیش از شروع محرومیت نقل و انتقالاتی بوده است. رسول باختر وکیل ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی لحظه می گوید در اینجا طبق قانون صحبت باشگاه پرسپولیس صحت دارد چرا که طبق قوانین، فرصت سی روزه برای پرداخت طلب برانکو جزیی از محرومیت باشگاه نبوده و این فرصت برای باشگاه بوده تا مطالبات برانکو را پرداخت کنند و تمامی ثبت قراردادها طبق اسناد باشگاه که پیش از 22 شهریور ثبت شده قانونی است. البته دفاعیه ی وکلای حقوقی باشگاه پرسپولیس و ارسال آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اهمیت ویژه ای دارد.

فیفا در مورد ماجرای ثبت قرارداد پرسپولیسی ها چه می گوید؟

پرسش کلیدی که معما را حل می‌کند، این است که آیا پرسپولیس امکان خرید بازیکن در آن فرصت یک ماهه را داشت؟ در نامه فیفا صراحتا آمده که «اگر در مهلت 30 روزه پرداخت انجام نشود، پنجره بسته خواهد شد.» در واقع پنجره پرسپولیس قبل از تاریخ 21 شهریور بسته نبود و سرخ ها می‌توانستند بازیکن مورد نظر خود را به خدمت بگیرند. در واقع این قسمت نیز ارتباطی به اصل ماجرا ندارد و پرسپولیس پیش از این که پنجره اش بسته شود، خریدهای خود را انجام داده بود.

امروز نیز تمامی سایت ها عربی و خبرنگاران عرب زبان به این مضووع اذعان داشتند که شکایت النصر ره به حایی نمی برد اما برخی رسانه ها مدعی شدند کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است جوابیه پرسپولیس در مورد شکایت النصر را رویت کند و پس از آن نظر نهایی خود را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:
درخشان: همه از پرسپولیس و یحیی حمایت کردند تا تیم نتیجه بگیرد
کنعانی زادگان و ماجرای گل کردن پنالتی پرسپولیس برای شادی هم اتاقی!
AFC استدلال های النصر برای محرومیت پرسپولیس از فینال آسیا را نامعتبر دانست
انتهای پیام/