از سودای استراماچونی تا فکری

محمود فکری پس از کش و قوس ها و حواشی متعدد نیمکت استقلال را از بلاتکلیفی در آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امروز بنا به وعد ای که احمد مددی سرپرست موقت باشگاه استقلال چند روز پیش داده بود؛ تکلیف سر مربی تیم استقلال روشن شد و محمود فکری سر مربی تیم نساجی مازندران برای سکان داری این تیم انتخاب شد. فکری هر چند احتمال کمرنگی از دید هواداران و منتقدان و… برای سر مربی گری استقلال بود اما همواره از زمانی که این تیم با بحران سر مربی مواجه شد یکی از گزینه های احتمالی محسوب می شد. انتخاب محمود فکری و دست یارانش صمد مرفاوی، آرش برهانی و سیروس دین محمدی به عقیده ی بسیاری از هواداران و منتقدان نمی تواند استقلال را به روزهای اوج بازگرداند اما مدیران این باشگاه با انتخاب شان این پیام را آشکارا رساندند که به دنبال احیاء DNA استقلال با یک کادر تمام استقلالی هستند.

امروز باید تمام کسانی که به مدعی هواداری و دغدغه مندی پیشرفت و بازگشت استقلال به جایگاه واقعی اش هستند از انتخاب فکری حمایت کنند؛ گلایه ها و اما و اگر ها را کنار گذاشته، به سر مربی جدید اعتماد کنند و به او فرصت دهند که قابلیت ها و ظرفیت های خود را نشان دهد و با تمام قوا و به دور از حواشی بتواند به اوضاع لجام گسیخته ی این تیم سر و سامان بخشد.

فرهاد مجیدی از جمله کسانی بود که بلافاصله به این انتصاب واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود مدیران استقلال را به فریب کاری متهم کرد البته که مجیدی تا حدودی حق دارد چرا که برخورد مناسبی با وی نشد و استقلال از سودای استراماچونی به محمود فکری رسید اما به هر حال از فرهاد توقع می رود که با خویشتن داری مثل همیشه به فکر منافع جمعی استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:
محمود فکری: سرمربیگری استقلال رویایی است
روز موعد برای آبی پوشان رسید / محمود فکری روی نیمکت سرمربی گری استقلال…
محمود فکری: تنها از روی عشق و علاقه خودم سرمربی استقلال می شوم
باجناقی که فامیل شد/نظری جویباری: آماده ی انتقال فکری به استقلال هستیم

اتمام پیام/ ش