واعظ آشتیانی: امثال علی خطیر به سعودی‌ها خوراک دادند

مدیرعامل سابق استقلال گفت: عربستانی‌ها از خودشان هیچ چیزی ندارند ولی یک موضوع مبهم را مطرح می‌کنند که ما آن را به یک مسئله جدی تبدیل می‌کنیم؛

واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: درحالی که می‌توانستیم از این موضوع عبور کنیم، هیچ مصاحبه و عکس‌العملی نداشته باشیم تا این مسئله به راحتی منتفی شود. علی خطیر و امثال او درمورد موضوعات مختلف، صحبت‌های اینچنینی داشته‌اند که امیدوارم متوجه تبعات اظهارات‌شان باشند. شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس یک جنگ روانی و موضوع خام بود که رسانه‌ها با ناشی‌گری آن را به قضاوت برخی از افراد گذاشتند و آنها هم در دام این بازی رسانه‌ای، پاسخ‌هایی را دادند که نباید می‌دادند. هیچ دلیلی نداشت که این موضوع بیش از این باز شود و ای کاش اجازه می‌دادند خود باشگاه پرسپولیس به AFC پاسخ‌های لازم را می‌داد.

وی افزود:متأسفانه برخی از رسانه‌های ما به یکسری موضوعات بی‌توجه هستند. در حالی که شاهد جنگ روانی عربستانی‌ها هستیم، رسانه‌ها از برخی افراد مصاحبه‌هایی می‌گیرند که این‌ها می‌شود مستمسک و آورده‌های مفت و مجانی برای سعودی‌ها. عربستانی‌ها از خودشان هیچ چیزی ندارند ولی یک موضوع مبهم را مطرح می‌کنند که ما آن را به یک مسئله جدی تبدیل می‌کنیم؛ اظهارات تند افراد ناآگاه در این مورد، تبدیل به مدرک برای خارجی‌ها می‌شود که در محاکم AFC و FIFA طرح شکایت کنند و بگویند حتی کارشناسان فوتبال ایران هم ادعای ما را تأیید می‌کنند. در واقع آنها یک موضوع خام و به دور از واقعیت را مطرح می‌کنند ولی متأسفانه منجر به یک سندسازی به دست خودمان می‌شود.

بیشتر بخوانید :
واعظ آشتیانی : وزارت اطلاعات باید سراغ وزارت ورزش برود
واعظ آشتیانی : نظارت درون سازمانی وزارت ورزش تعطیل است
دعوت واعظ آشتیانی از فتح‌الله‌زاده به مناظره زنده پیرامون مسائل استقلال

انتهای پیام/