وبینار روسای کمیته های فدراسیون جودو برگزار شد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو ؛ وبینار روسا و دبیران بانوان کمیته های مختلف فدراسیون جودو، امروز ۱۳ مهر ماه به ریاست صدیقه کعبی زاده، سرپرست دبیری فدراسیون جودو و با حضور۲۰ نفر از ساعت ۱۳ آغاز شد و تا ۱۴:۳۰ به طول انجامید.

در این وبینار ، روسای کمیته های آزمون، آموزش، مربیان، داوران، مسابقات، کاتا و همگانی نقطه نظرات خود را مطرح و در خصوص فرایند اجرای فعالیت ها با توجه به شرایط شیوع بیماری کویید -۱۹ اظهار نظر کردند.

رئیس کمیته همگانی فدراسیون، گزارشی از برنامه های همگانی فدراسیون جودو را ارائه و خواستار مشارکت فعال سایر کمیته در اجرای فعالیت ها شد .

تدوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد توسط هر یک از کمیته ها و اعلام نتایج ارزیابی به فدراسیون از دیگر موارد مطرح شده در وبینار امروز بود .

عملکرد هیئتهای استانی به شکل اختصاصی توسط هر یک از کمیته ها انجام و معدل مجموع نتایج حاصله رتبه کلی هیئت استان را تعیین خواهد کرد .

ضمن انکه هر کمیته می تواند نتایج اختصاصی خود را اعلام نماید.

پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل مورد موافقت قرارگرفت:

تدوین دستورالعمل اجرایی برای برگزاری ( سمینارهای داوری، کارگاههای دانش افزایی ، دوره های تئوری مربیگری ، دوره های آموزشی کاتا ، برگزاری آزمون های دان ۴ و ۵ و هماهنگی و حمایت از برگزاری آزمون های دان یک تا ۳ استانها ) و اردوهای آمادگی تیم های ملی

بررسی و تدوین شیوه نامه برای برنامه ریزی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور توسط کمیته برگزاری مسابقات با همکاری سایر کمیته ها

همکاری روابط عمومی فدراسیون در اطلاع رسانی محتواهای آموزشی تهیه شده در رشته کاتا برای توزیع به علاقمندان

 هماهنگی برای اجرای آموزش های آنلاین ویژه بانوان به مدرسی خانم مایا میسکوویچ

انجام اقدامات لازم برای فروش سی دی های آموزش کاتا

آزمون دان های یک تا سه توسط استان ها و زیرنظر کمیته آزمون برگزار شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری آزمون دان های ۴ و ۵ از سوی کمیته آزمون صورت بگیرد.

بر اساس درخواست هر یک از کمیته ها، فدراسیون جودو آمادگی دارد تا نسبت به برگزاری وبینارهای اختصاصی هر کمیته با کمیته متناظر خود در هیئت های استانی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید :
بیانیه فدراسیون جودو در خصوص دادگاه CAS
دیدار سرپرست دبیری فدراسیون جودو با مدیرکل ورزش اصفهان
اعلام جرم فدراسیون جودو علیه سرمربی اسبق تیم ملی به دادستان کل کشور

انتهای پیام/