آل کثیر: برای قهرمانی پرسپولیس سر و پا و جان می دهم!

عیسی آل کثیر امشب در برنامه زنده ی فوتبال برتر حضور پیدا کرد و پیرامون صعود پرسپولیس و مسائل اخیر این تیم به نکات حائذ اهمیتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عیسی آل کثیر گفت: موفقیت های من کاملا جمعی بوده است در تیم پرسپولیس از ابتدای ورود و شروع کار در تیم پرسپولیس بسیار از حضورم استقبال شد و من احساس کردم وارد یک خانواده شدم و امروز کاملا جزیی از آن خانواده ام.

عیسی آل کثیر گفت: ابتدای ورود به قطر شرایط بسیار سخت بود 7 بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شده بود و هنوز فشار روی بچه ها زیاد بود. ما از روز اول باید تمام بازی ها را میبردیم با تمام سختی ها بچه ها به شدت معتقد بودند پرسپولیس موفق است و باید پیروز شویم و حتما می شویم.

او افزود: من از ابتدا تیم پرسپولیس را دوست داشتم و پرسپولیسی بودنم مشخص بود، در کار حرفه ای خود بسیار زمین خوردم اما همیشه بلند میشدم و محکم تر ادامه می دادم. پس از حضورم در لیگ برتر سال اول و دوم موفقیت با من همراه نمی شد اما همیشه امید داشتم و همین امید باعث شد از سال سوم اوضاعم بهتر شود. همیشه آرزوی پرسپولیس را داشتم و بلاخره به آن رسیدم، من از تمام بچه های تیم و آقا یحیی تشکر میکنم که به من اعتماد کردند و معتقدم گل های من مجموعه ای از زحمات تمام دوستان از جمله دکتر تیم و ماساژور و تمامی تیم بود، تمام بازی ها از لحاظ اهمیت برای ما انگار بازی فینال بود من تنها نبودم و تمام مجموعه پشت گل ها و موفقیت های من بودند و در آنها نقش داشتند.

او اضافه کرد: وحید یکی از بهترین ها بود همه میدویدند اما دقیقه یک تا نود بازی وحید هیچ تفاوتی با هم نداشت او بسیار مودب و دوست داشتنی است و در تمام گل ها کنار من بود و برایم بازی سازی می کرد با اینکه در پست تخصصی خودش نبود.

آل کثیر:خوشحالی بعد از گل من از 7 سال پیش روبروی سیاه جامه گان شروع شد.

خوشحالی بعد از گل من از 7 سال پیش روبروی سیاه جامه گان شروع شد. آن زمان من برای نفت تهران بازی میکردم و پسر برادرم از من میخواست برایش این کار را انجام دهم و من میگفتم دعا کن من گل بزنم چشم و هرگاه گل میزدم برای خوشحالی او اینکار را انجام میدادم. من هیچ قصد و غرضی از این خوشحالی نداشتم اگر به کسی بر خورده از همین جا عذر خواهی میکنم.

آل کثیر گفت: چند ساعت قبل از شروع بازی من داشتم آماده میشدم برای ورود به زمین و شرکت در بازی که متوجه شدم همه غیر عادی رفتار میکنند و پچ پچ هایی به گوشم رسید. از اتاقم بیرون آمدم و با آقای گل محمدی روبرو شدم و ماجرا را پرسیدم ایشان گفتند: بله این موضوع صحت دارد و من آنجا به چشم مظلومیت تیم را میدیدم و خدا میداند به ما چه گذشت. بعد از شنیدن خبر همگی رفتیم داخل جلسه و آقا یحیی مانند یک پدر با ما صحبت کردند و بچه ها را آرام کردند، تیم رقیب توانست با پول چیزهایی را بخرد اما غیرت ما را نتوانست بخرد، بچه ها با غیرت بازی کردند و بهترین اتفاق برای ما با وجود 10 نفره بودن افتاد و بدترین اتفاق برای آنها. حذف من با برد بچه ها جبران شد؛ شاید من میتوانستم در آن بازی گل بزنم و به آقای گلی نزدیک شوم اما قربانی شدم و این قربانی شدن فدای خوشحالی مردم.

عیسی آل کثیر در ادامه گفت: انگشت پای من شکسته بود و با این حال در بازی شرکت کردم و با همان پا گل زدم، دکتر تیم و آقای گل محمدی میگفتند با انگشت شکسته و پای ورم کرده نمیتوانی بازی کنی اما به عقیده ی من برای قهرمانی باید سر و دست و پای شکسته تقدیم و فدای تیم شود.

او در پایان گفت: خیلی از مردم شهر عزیزم و خوزستان تشکر ویژه ای میکنم ما در شهرمان قومیت های مختلفی داریم از تک تک آنها تشکر میکنم امیدوارم محرومیتم تمام شود و بتوانم انها را در زمین خوشحال کنم و از تمام مردم عزیز کشورم که از من حمایت ویژه ای کردند کمال تشکر را دارم و امید دارم بتوانم آنها را باز هم خوشحال کنم.

بیشتر بخوانید:
بیانیه پرسپولیس درخصوص محرومیت عیسی آل کثیر
عیسی آل کثیر:‌ شادی گلم برای برادرزاده ام است
رقابت عیسی آل کثیر برای آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا
یحیی گل محمدی:محرومیت عیسی انگیزه ما را بیشتر کرد/باید به رای علیه آل کثیر…

اتمام پیام/