چرا فکری،گل محمدی دوم است؟/جریان هایی که شاید محمود را حذف کنند

باشگاه استقلال بالاخره تصمیم گرفت محمود فکری را برای سرمربی گری تیم انتخاب کند و به ماجرای نیمکت تیم پایان دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه استقلال در اخرین تصمیم خود امروز محمود فکری را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد و البته باید دید مشکلات حضور محمود فکری در استقلال حل می شودیا خیر ؟

فکری با باشگاه نساجی مازندران قرارداد دارد و باید رضایت آنها را برای حضور در تیم فوتبال استقلال جلب کند و این بزرگترین مانع فکری برای حضور در استقلال است اما از سوی دیگر شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان با حضور فکری در استقلال موافق نیست البته این در حد گمانه زنی های رسانه ای است.

محمود فکری از لحاظ نظم و انضباط از سرمربیانی است که به دیسیپلین اهمیت زیادی می دهد اما این بدان معنا نیست که فکری در مسائل فنی ضعیف باشد در مورد بحث فنی همین نکته کافی است که او استقلال ، سپاهان و پرسپولیس را در لیگ قبلی اذیت کرد و تیمش فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت .

محمود با تعصب عصای دست استقلال در روز های بحرانی

مدیران استقلال بعد از کلی تفکر در مورد بهترین گزینه به این نقطه رسیدند که فکری یک مربی بدون حاشیه است و می تواند تیم استقلال را که این روز ها اسیر حاشیه شده است را نجات دهد و شاید هواداران هنوز در هوای استراماچونی باشند اما فکری می تواند در سکوت کامل برنامه های آماده سازی اش را انجام دهدو یک استقلال سر حال را تحویل لیگ بدهد .

به جمله علی پروین در مورد فینالیست شدن تیم پرسپولیس دقت کنید: خوشحالم که یحیی توانست پرسپولیس را به فینال ببرد و خوشحالم که او یک مربی ایرانی است” این جمله تمام تفکرات استقلال در انتخاب محمود فکری را با تیک سبز تایید می کند .

فکری هم آیینه ی تمام نمای مربیان ایرانی است که روبوری یحیی قرار داد و مرد با تعصب استقلال می تواند این تیم را به آنچه هواداران در این چند سال خواستند برساند.آخرین خبر ها حاکیست برخی از پیشکسوتان استقلال با حضور فکری در این تیم مخالفند و قصد دارند این موضوع را به نوعی منتفی کنند و سرمربی تیم را خودشان انتخاب کنند که شاید بحث های شخصی و برخی جریان ها باز هم نگذارند استقلال به سر و سامان برسد.

بیشتر بخوانید:
شکایت باشگاه نساجی از باشگاه استقلال
محمد نوری: استقلال به یک مدیر اقتصادی نیاز دارد
مذاکره و توافق استقلال با فکری بدون رضایت نساجی؟
انتهای پیام/