سرانجام شکایت النصر از پرسپولیس چه می‌شود؟

النصر عربستان از پرسپولیس شکایت کرده و باید دید سرانجام به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از آنا ، دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه شب با برتری سرخ‌پوشان ایران به پایان رسید.

پس از این بازی النصر از پرسپولیس شکایت کرد. باشگاه سعودی پس از شکست تیمش در مرحله نیمه نهایی مدعی شده هفت بازیکن پرسپولیس به صورت غیر قانونی با این تیم به توافق رسیدند. در همین رابطه منظر وفایی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان با حضور در شبکه تلویزیونی این کشور تمامی احکام احتمالی AFC را بررسی کرد که از چهار حکم احتمالی سه حکم به نفع پرسپولیس است.

اولین فرضیه این است که پرسپولیس حکم فیفا را مبنی بر جذب بازیکن زیر پا گذاشته است. با این فرضیه پرسپولیس بازنده می‌شود. جریمه نقدی هم در نظر گرفته می‌شود که مطابق قوانین پرسپولیس باید هزار دلار جریمه شود و تمامی بازیکنان جدید متخلف نیز باید هر کدام هزار دلار بپردازند.

احتمال دوم سه حالت ایجاد می‌کند که به سود پرسپولیس است. اگر پرسپولیس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرارداد بازیکنان جدید را  ثبت کرده باشد، شکایت النصر رد می‌شود. در حالت دوم پرسپولیس به‌رغم دریافت حکم محرومیت جذب بازیکن جدید از فیفا برای تجدیدنظر به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) اعتراض کرده که در این حالت ثبت قرارداد بازیکنان قانونی است. در آخرین حالت شرایط پرسپولیس در ایام کرونا  از سوی فیفا استثنایی تلقی شود که در این حالت هم شکایت النصر مردود می‌شود.

بیشتر بخوانید:
دستور شیخ سلمان برای رسیدگی فوری به شکایت النصر
وکیل بین المللی : افراد داخلی در فضای مجازی آدرس اشتباه به باشگاه النصر…
شکایت جنجالی النصر رد شد/پرسپولیس نماینده ایران در فینال آسیا

انتهای پیام/