یلوه: در مورد محرومیت آل کثیر خودمان هم شوکه شدیم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد محرومیت عیسی آل کثیر خود ما هم شوکه شدیم و باورمان نمیشد که این رای ناعادلانه صادر شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  رضا یلوه مدیر اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت عیسی آل کثیر و پیگیری های باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ما بعداز بازی با نماینده ازبک ها نامه ای دریافت کردیم که در آن قید شده بود دلایل و مستندات خود را در باره شادی پس از گل آل کثیر ارائه دهیم و ما هم تمامی مستندات را برای ای اف سی ارسال کردیم اما 3 ساعت قبل از بازی با النصر عربستان رای را صادر کردند وب رای ما هم این اتفاق غیر قابل باور بود.

لابی سعودی ها عامل محرومیت عیسی بود

وی ادامه داد: ظاهرا لابی سعودی ها در این مورد قوی بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد که قبل از بازی مهم با النصر مهاجم ما را محروم کنند اما ما در حال حاضر پیگیر این ماجرا هستیم و امیدواریم تا قبل از شورع لیگ برتر فوتبال بتوانیم حکم بخشش وی را دریافت و از وی در لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم.

طلب برانکو را چند روز آینده پرداخت می کنیم

یلوه در مورد پرداخت طلب برانکو گفت: خوشبختانه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به راهکاری برای پرداخت پول برانکو رسید که در چند رو زآینده می توانیم این بدهی را تسویه کنیم و محرومیتی برای پرسپولیس در این زمینه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آل کثیر از لیست تیم ملی خط خورد
شکایت پرسپولیس برای محرومیت آل کثیر در دادگاه cas/ محرومیت آل کثیر لغو یا…
بیانیه پرسپولیس درخصوص جوسازی های مصموم و اَنگ و اتهام به آل کثیر

انتهای پیام/