الشرق الاوسط: روند رسیدگی شکایت النصر از پرسپولیس طولانی خواهد بود

باشگاه النصر شکایت خودش را بعد از بازی اعلام کرد و مدعی شد که تیم ایرانی تعدادی از بازیکنان خودش را بعد از صدور حکم فیفا جذب کرد است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، روزنامه الشرق الاوسط عربستان در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود کمیته انضباطی کنفدراسیون به تفصیل موضوع شکایت باشگاه النصر علیه ثبت غیرقانونی قرارداد بازیکنان پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد که این اتفاق طی روزهای آتی رخ می‌دهد خصوصا با توجه به اینکه کنفدراسیون زمان وسیعی تا فینال مسابقات در اختیار دارد.

باشگاه النصر شکایت خودش را بعد از بازی اعلام کرد و مدعی شد که تیم ایرانی تعدادی از بازیکنان خودش را بعد از صدور حکم فیفا جذب کرد است. متن شکایت روز گذشته تحویل AFC شد شکایتی که ابتدا به بخش دبیرخانه کمیته انضباطی ارسال می‌شود و یک کمیته سه نفره در این بخش بررسی‌های لازم را در خصوص شکایت انجام می‌دهند.

انتظار می‌رود طی دو روز آینده زمان برگزاری جلسه برای بررسی شکایت مشخص شود و این نشست به صورت تلفنی یا ویدئو کنفرانس برگزار شود و اعضا تصمیم خود را در خصوص قانونی یا غیرقانونی بودن شکایت اعلام می‌کنند، البته روند رسیدگی طولانی خواهد بود، چرا که پرونده بعد از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیز ارجاع داده می‌شود و حتی قابل بررسی در CAS دادگاه عالی ورزش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
آخرین تلاش النصر : پرسپولیس سوء نیت داشت و اقدام غیرورزشی انجام داد!
کارشناس فیفا: شکایت النصر از پرسپولیس جدی نبوده است
عکس معروف بازی پرسپولیس – النصر متعلق به کیست؟

انتهای پیام/