محمد پنجعلی:عربستانی ها گفته اند خود ما هم چنین اطلاعاتی نداشتیم!

پیشکسوت پرسپولیس گفت :در شرایطی که کل ای اف سی و حامیان شیخ نشینش دارند برای نابودی تیم های فوتبال ما نقشه می چینند اینکه از داخل کشور عده ای تیشه به ریشه پرسپولیس که امروز نماینده ایران در آسیاست بزنند نوبر است.

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : باید ببینند چه کسی است که می تواند کشورش را زیر پا بگذارد و پرچمش را نادیده بگیرد. چنین فردی قطعا ایرانی نیست. شنیدم خود عربستانی ها گفته اند اطلاعاتی که به ما داده شده را ما خودمان هم نمی دانستیم و برخی ایرانی ها از ما بیشتر دلشان شور قهرمان شدن پرسپولیس را می زند.

وی افزود: اصلا اینجا بحث رنگ و تیم پرسپولیس نیست. در چنین روزهایی همه ما ایرانی ها یک رنگ هستیم. در شرایطی که کل ای اف سی و حامیان شیخ نشینش دارند برای نابودی تیم های فوتبال ما نقشه می چینند اینکه از داخل کشور عده ای تیشه به ریشه پرسپولیس که امروز نماینده ایران در آسیاست بزنند نوبر است. پرسپولیس با نام ایران در رقابتها بازی می کند و زیر پرچمی است که سه رنگش روی سرهمه ما جادارد. من فقط می توانم بگویم که بابت این اتفاقات متأسفم. باید تأسف خورد به حال افرادی که چنین کاری کرده اند.

بیشتر بخوانید:
پنجعلی: پرسپولیس شش دانگ مراقب مثلث زهردار برزیلی شارجه باشد
پنجعلی : یحیی با هنرمندی توانست تیم را به خوبی آماده مسابقات کند
پنجعلی: چرا کادر قبل از دربی خوب بود حالا بد شده؟

انتهای پیام/