پاشازاده نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال

در حال حاضر محتمل ترین گزینه برای هدایت آبی پوشان پایتخت، مهدی پاشازاده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با توجه به مخالفت شورای شهر درمورد سرمربیگری محمود فکری در استقلال حالا نزدیکترین گزینه به این نیمکت مهدی پاشازاده است.

مهدی پاشازاده، اولین ایرانی ای بود که بالاترین مدرک مربیگری جهان یعنی A یوفا را در یک دوره چهار ساله کسب کرد. بعد از او این اواخر تنها وحید هاشمیان موفق به کسب این مدرک سخت و معتبر شد. او مربی گری را در سال ۲۰۰۶ با دستیاری در تیمِ آدمیرا واکر در لیگ دو اتریش شروع کرد،او به همراه آن تیم بعد از دوسال به سطح اول فوتبال اتریش صعود کرد و تا سال ۲۰۱۰ دراین تیم بود. پاشازاده سال ۲۰۱۰ به ایران بازگشت و تا کنون سال ۲۰۱۹ طی ۹ سال، با چهار تیم مختلف از دسته دوم به دسته اول فوتبال ایران صعود کرد و دو تیم هم از دسته سوم به دسته دوم آورد!

عدم حضور پاشازاده در استقلال زیر سر مافیای فوتبال

تیم نساجی که به لیگ برتر صعود کرد،تیم او بود که از دسته دو به دسته یک آورد و در دسته یک هم نیم فصل قهرمان شد اما به دلیل مشکلاتش با مدیریت جدا شد و نکونام تیم او را در‌نیم‌فصل دوم به لیگ برتر آورد. مهدی پاشازاده در اواخر این لیگ به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر انتخاب شد تا این تیم را در ۶ بازی باقیمانده حفظ کند
متاسفانه با توجه به مدرک او و سوابق خوبش، او خیلی قبل تر ها باید در لیگ برتر تیم داری میکرد اما مافیای فوتبال،جایی برای این‌مربی خوش آتیه استقلال نداشت!

شاهین کاندیدای اول سقوط بود و اگر هر‌۶ بازی باقیمانده هم میبرد، باز ماندنش بستگی‌به نتایج سایر تیم ها داشت! از طرفی تیم را که او نبسته بود یک طرف، تیمی کاملا ضعیف از نظری فنی با روحیه ای بسیار ضعیف تر را تحویل گرفته بود. شاهین با ۱۷ امتیاز، تنها سه برد، سیزده باخت و ۴۵ گل خورده در ته جدول رده بندی لیگ حضور داشت وقتی پاشازاده هدایتش را دست گرفت و از ۶ بازی، ۲ برد ۲ باخت و ۲ مساوی به دست آورد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
کمیته فنی تائید کند محمود فکری سرمربی استقلال می شود
مجوز حرفه ای استقلال در گرو رضایت یک پرسپولیسی
بهروان: AFC به پرسپولیس و استقلال فقط دو روز مهلت داد
کمیته فنی تائید کند محمود فکری سرمربی استقلال می شود